Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

09.03.10 // marzec!

nasze wygłupy:)
nasze wygłupy:)
usuń
wczoraj Dzień Kobiet:)
Pączek się postarał i zaprosił Nas do Y i nawet po lizaku dał:) Miał gest, a co!:)
a i w niedzielę piękną różę dostałam od P.
niestety nie mogłam długo nią nacieszyć oka, bo w poniedziałek do Gdańska przyjechałam.
więc postawiłam ją w pokoju u rodziców, niech chociaż Mamę cieszy..
z P. różnie. staramy się cieszyć tymi wspólnymi chwilami a mniej przeżywać te spędzone oddzielnie.
czekamy na weekendy, choć czasem oznacza to tylko wspólną niedzielę.ale dobre i to.
tęsknimy. bardzo. myślę ciągle tylko o Nim. "w głowie mi siedzisz wciąż.."
i nawet nie potrafię się na Niego złościć, gdy zasypia nieprzytomny w moich ramionach.
gładzę wtedy Jego włosy, tulę i patrzę. piękny mój. seksowny mój. sam sex XD MÓJ.
nawet a może aż wspólna Msza. inaczej. inny niż wszyscy. ale razem.
po prostu być blisko. czuć Cię.. Twój oddech. Twoje włosy, Ciebie..


mamy marzec. niedługo 21 i pierwszy Dzień Wiosny i co? za oknem.. śnieg!
chyba byliśmy w tym roku niegrzeczni i to jest nasza kara!
a ja tak czekam na wiosnę. jak każda z Nas zresztą:)

N.

"I wtedy powiem Ci jak bardzo Cię chcę, i wszystkie moje tajemnice.."


11.03
i kiedy środa staje się niedzielą.
to cały świat wariuje, a może nie. tylko ja wariuje
i 4 nad ranem a Ty jesteś na wyciągnięcie ręki!
tak, chcę tak zawsze.!

komentarzy [19] Komentuj z głową »
samotna
15.03.10 20:10, Maślak
// skasuj komentarz
Rzucanie palenia nie jest trudne - wiem - bo rzucałem już kilka razy ;D Ale nigdy przerwa w paleniu nie trwała u mnie tak długo!:) I tym razem zupełnie mnie nie ciągnie - naprawdę papierochy mi śmierdzą :P A apatia ? Cóż. Najbardziej to chyba wynika z toksycznych układów "domowych" ... Ech ...
zajęta
15.03.10 13:58, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Dziękuję :) Dziś jak czas pozwoli, to wrzucę kolejne foty z kolejnej imprezy ;) hyhy... ale na ten miesiąc już dość, bo co za dużo to nie zdrowo! :*
samotna
14.03.10 20:04, Maślak
// skasuj komentarz
Wreszcie coś napisałem :P ... Fajowa fryzurka :D Pozdrawiam!
leń
14.03.10 19:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Bardzo chętnie skorzystam z tej propozycji :D
leń
13.03.10 21:42, green_eyes
// skasuj komentarz
oj tam...juz blizej wiosna:)
samotna
13.03.10 20:29, secret_story
// skasuj komentarz
Doskonale wiem o czym mówisz... my z E. już tak od półtorej roku widujemy się średnio co 2 tygodnie w weekendy... I na codzień pozostaje tylko tęsknota, a jak uda nam się spotkać na tygodniu to jest czyste szaleństwo ;) Nie jest łatwo, jestem tym juz cholernie zmeczona ale trzymam sie nadziei ze to minie, ze to okres przejsciowy ze pozniej bedzie lepiej, ze musi byc przeciez lepiej, ze tak nei moze byc juz zawsze... A wiosna, podobno ma przyjsc za tydzien ;)
zakochana
11.03.10 21:51, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja Ci zrobie:P
zakochana
11.03.10 20:35, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
i jak impreza udana?
zajęta
10.03.10 16:09, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Oj tak. Na wiosnę... też czekam. A ja tam grzeczna byłam :P Poza tym przyszłam zostawić buziaka :*
chora
09.03.10 22:33, kolorek
// skasuj komentarz
wiesz ja wiem, że poznałam już tego. ale ten mnie nie chce (narazie) ale to się czuje... gdy kładiesz się spać i myślisz o Nim, gdy idziesz ulicą i uśmiechasz się bo coś pomyślałaś o Nim itd itd :)) gdy nawet nie denerwują cię śmierdzące skarpetki rozrzucone po podłodze :)
leń
09.03.10 18:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Już mi się nie chce szukać, za dużo komentarzy na nk mam (boże jak to zabrzmiało, masakra) :D
leń
09.03.10 18:11, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Znalazłam jeszcze jeden: 'Na łące pasie sie pączek, co nie ma ramiączek! Pączek nie-bączek, bez stalowych rączek! 'Co to za strączek jest tam bez rączek?' -Pyta sie słodko niejaki pan Bączek! - 'To siedzi pączek,nie-bączek bez rączek!' - ''Ależ biednusi jest tu nasz Pączek, bo nie ma na co załozyć obrączek'' - powiedział pan Bączek.
leń
09.03.10 18:01, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No akurat nie moja, tylko Tego, wrrr... 'aaa... To nie była pączek jak przemineło z wiatrem ja miałem biały wóz a ty miałaś ten plaster! Impreza u chłopaków potem wziełaś mnie na chate wtedy nie wiedziałas ze mam problem z krawatem Chłopakom ciekła slina na widok twojej zupy. Chcieli ją jeśc tak jak dziewuchy. Wiec daj mi tą zupe i jak kucharka poczuj sie ba ja ze wszystkich dzisaj ja spróbuje zjeść teraz koncze juz jesc i robie K.O.T.L.E.T MAm zajębistą podniete ze mogłem to zjeść.' i jeszcze taqm były inne przyśpiewki i wierszyki ale nie mogę znaleźć już :D chujowe nie? :D
leń
09.03.10 17:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
jeszcze było coś tam Pączek bez obrączek i Pączek bez ramiączek- ale to chyba do faceta nie :D Pączek strączek... dobra kuniec :D
zakochana
09.03.10 17:44, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
oooooo striptiz?:P ijeeeeeee:P
leń
09.03.10 17:42, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Pączek, bez rączek... Pączek, Pączek nie ma nóżek ani rączek, i takie tam :D no jo tyż :D
zakochana
09.03.10 17:39, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
aaaha spozniona babska impreza:P hehe, no ta...chyba odpuszcze ten punkt i jak pojde do niego to powiem,ze nie wiem co tam napisac...to taki skrot myslowy;p puste miejsc uzupelnij hehe
leń
09.03.10 17:38, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Co za człowiek nosi mój pseudonim artystyczny? :D no właśnie słyszałam, że wraz z 21 ma się skończyć ta zima już na dobre, ale się zobaczy:D
zakochana
09.03.10 17:32, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
jeja...jak ja bym chciala kogos poznac juz!:P bo przytulic bym się tez chciala i kogos pogladzic po glowie i nie tylko haha:P dobra wyposzczona jestem trochę;)/ no wlasnie teraz tez pisze te mgr...ale utkwilam, centralnie nie wiem jak mam sobie poradzic z tym punktem;p se wymyslilam hehe, bierz się do roboty!:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz