Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

02.12.07 // to co w sercu mam

zapomniec nie ma mowy ...
zapomniec nie ma mowy ...
usuń
. Normalsi. "Nie ma mowy"



Wiem, wiem, czego chcesz
Lecz nic nie zdarzy się, no cóż
Ty jesteś tam, a ja tu
W dwóch światach wszystko
OK. wiem kochasz mnie
Nic tylko kiedyś znowu spotkać się
Na dobre i na złe
Spróbować jeszcze raz

Czuję, czuję, co jest
Ktoś całkiem nowy tuli cię do snu
Miła do łez doprowadzasz mnie
Jak nad gniazdem ptak
Moje myśli wkoło
Odnajdę kiedyś ją
Miłość naszą

Zapomnieć nie ma mowy
Być razem nie ma mowy
Wyrzucić nie da rady, bo
W sercu ciebie mam

komentarzy [9] Komentuj z głową »
leń
13.12.07 13:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Normalsi- Koooocham :D i tą piosenkę też ::)
smutna
13.12.07 12:42, madziulinka25
// skasuj komentarz
hejcia!!slyszalam ze i ty bedziesz 27 u dońki=] do zobaczeniaaaa
spokojna
10.12.07 21:55, KiniaM // .
// skasuj komentarz
o , nie...... cały czas źle ......
spokojna
07.12.07 00:06, Passi
// skasuj komentarz
Oj, smutniutka Tabakierko... wiesz? Może mi łatwo mówić, ale wierzę, że po jakimś czasie to najsilniejsze uczucie samo ucieka z serca i zostaje tylko coś w rodzaju tęsknoty :*
spokojna
03.12.07 21:39, KiniaM
// skasuj komentarz
... twoje ostatnie słowa .... dla nas kobietek takie oczywiste .... pomimo, że mam męża , wciąz wspominam pewną niespelniona miłość z przed lat i czasem czuję cos podobnego do tesknoty .......
zakochana
03.12.07 21:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
heh... ja też nie potrafię o kimś zapomnieć, być z nim nie chcę ale zapomnieć nie potrafie. Pojebane to nasze zycie!!!:P taaak siii siii widzimy sie u Dońki!:D
zajęta
03.12.07 16:16, _brunetka
// skasuj komentarz
odwołując się do wpisu: czytając ostatni akapit mam wrażenia, że czytam swoje słowa...
zajęta
03.12.07 16:15, _brunetka
// skasuj komentarz
na następne więc przybywaj ;)
smutna
03.12.07 00:50, hari
// skasuj komentarz
kotki już się wyprowadziły:) duże bestie już były i dom prawie zrujnowały:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz