Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

26.12.08 // tytuł.

Ciocia kocha Jakubka :*
Ciocia kocha Jakubka :*
usuń
Siostra kocha Natalke :)*
Siostra kocha Natalke :)*
usuń
"Ile jeszcze we mnie wiary,
ile jeszcze we mnie samym sił
na nowe dni, ile szans. "

"ZAPOMNIAŁEM NAKRĘCIĆ CZAS
I ZAPOMNIAŁEM ROZPOCZĄĆ NOWY DZIEŃ
W ZAGUBIONEJ PRZESTRZENI TRWAM
CAŁY ŚWIAT PŁYNIE OBOK GDZIEŚ

A MOŻE JA JESTEM OPOWIEŚĆ
ZMĘCZONYCH UST
ZNUDZIŁEM SIĘ BOGU
W POŁOWIE, W POŁOWIE"



Uwielbiam teksty Comy. te stare, nowych jeszcze nie słuchałam.
Święta nadal trwają, w tym roku wesoło jest, bo w domu dzieciaczki są.
Wtedy jest fajnie. Mikołaj dostał samochód sterowany, ale się cieszył :D
No i przy okazji cieszył się mój brat, będzie miał też do zabawy :D Ah faceci :P
Małemu Kubusiowi samochodzik też się podobał, choć on dostał inne zabawki :)
Ja z prezentów też jestem zadowolona, choć prezenty to nie wszystko!!
Atmosfera rodzinna ok, chociaż są małe zgrzyty czasem, ale to nic nowego ;P

Choinka śliczna,jak malowana. Oczywiście żywa, do samego sufitu, równiutka:)
Tylko, że.. Zginęły nam ozdoby choinkowe! Lampki, bombki, wszystko...
Nie możemy znaleźć.. Trzeba było jechać na ostatnią chwilę do Biedrony
i kupić po prostu to, co było.. Parę kompletów lampek i parę bombek...
To dla Kubusia, w końcu to jego pierwsza w życiu choinka, pierwsze święta!

No to by było na tyle.

Miłości i zrozumienia na co dzień Wam życzę!!


Buziaki.

komentarzy [15] Komentuj z głową »
zajęta
28.12.08 14:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie moge tak bo kazde dziecko jest indywidualnoscia i ma swoje mocne i slabe strony, to ma byc program odnoszacy sie do konkretnego problemu, np dziecko agresywne bedzie mialo inny program niz dziecko z rodzxiny rozbitej czy dziecko z problemem dysleksji.........chce to sama napisac ale potrzebuje jakis wzor na ktorego podstawie mofglabym stworzyc wlasny program
zajęta
28.12.08 14:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie moge tak bo kazde dziecko jest indywidualnoscia i ma swoje mocne i slabe strony, to ma byc program odnoszacy sie do konkretnego problemu, np dziecko agresywne bedzie mialo inny program niz dziecko z rodzxiny rozbitej czy dziecko z problemem dysleksji.........chce to sama napisac ale potrzebuje jakis wzor na ktorym moiglabym sie wzorowac.
zajęta
28.12.08 14:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
caly czas przeszukuje strony inte3rnetowe poswiecone takim programom ale wiekszosc z nich odnosi sie do wiekszejj grupy dzieci a ja musze na konkretnym dziecku przygotowac go, cholera trudne to jak nie wiem dla kogos kto nigdy czegos takiego nie pisal, jutro zapytam jeszcze moja sasiadke ktora jest nauczycielka moze ona mi jakos pomoze
zajęta
28.12.08 13:30, **Kirke**
// skasuj komentarz
no nie wiem czy jestem w stanie sobie ze wszystkim poradzic, teraz sie musze zmierzyc z napisaniem programu socjoterapeutycznego dla dziecka trudnego badz uzdolnionego na zaliczenie a czasu coraz mniej bo mam termin oddania 10 01 i nie wiem jak mam to napsac bo nigdy takich programow nie pisalam..........
spokojna
28.12.08 08:55, KALIOPE
// skasuj komentarz
trzymaj kochana co bym jutro przemówiła bo jak nie to będzie kiepsko:///
zakochana
27.12.08 16:10, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
bylismy u niego naprawde krotko... zaledwie od 12 do 16:30..Mial gosci z Niemiec i kurde ja musialam wszystko tlumaczyc ;p az stalo sie to nudne i zebralismy sie do mnie ;)
zajęta
27.12.08 15:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
widze ze zmienilas fryzure............bardzo ladnie
zakochana
27.12.08 14:41, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ale masz krotkie wlosy! :D buziii ;*
leń
27.12.08 13:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Było... Wysiadła a miała wyjście? Jakby nie wysiadła to by dostała a gdyby to nie była moja siostra to ja bym nie rozmawiała tylko od razy dała po razie i skończyło by sie :D
zajęta
27.12.08 13:44, bdagusia
// skasuj komentarz
...zgubione ozdoby... hmmm skąd ja to znam... szybkie zakupy w KAuflandzie... naszczęście nasze się znalazły... brata wygnałam na strych przekopał dwa razy wszystko i znalazł... i tym sposobem mam choinkę "na bogato" bo powiesiliśmy i te nowe i te znalezione:) A dzieciaczki w święta... mmm wczoraj byłam u ciotki zjechały się dzieciaczki z całej rodziny od mojej mamy, w tym moi dwaj chrześniacy... ta wielka radość w ich oczach jak dostali ode mnie tory Hotwheels (czy jak to się tam pisze:P)... już za nimi tęsknię... Buziaki:*
sexy
27.12.08 11:44, clymenia // ,
// skasuj komentarz
lubię Come, ale muszę mieć nastrój na ich słuchanie :)
zakochana
26.12.08 23:05, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
zywa i wielka choina?;p eeeh my to od jakiegos czasu w domu idziemy na latwizne i gosci sztuczna mala choinka,bo nikomu się nie chce ubierac;p i tak ojciec stękal przy ubieraniu tej bo kazalam mu ją rozebrac i od nowa ubieralismy,bo trochę rolmops się zrobil bo od razu ją chowalismy po swietach;p i trza bylo rozprostowac galązki./co do 2009 to oj tak czuję,ze to będą duze zmiany:)
spokojna
26.12.08 21:04, venila moderator
// skasuj komentarz
hmm. moj pawel stwierdzil, ze na nowej plycie- wokalista zbyt bardzo skupil sie na filozofii nietzschego, woli mocy i niezbyt bardzo ją pojął. a skoro moj pawel to filozof, to trzeba go sluchac . :)
zajęta
26.12.08 15:58, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja jakos nie przepadam za tym zespolem, pozdrawiam swiatecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz