Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

17.11.08 // no wreszcie jestem :)

z 10 piętra :)
z 10 piętra :)
usuń
i tutaj
i tutaj
usuń
i tu też
i tu też
usuń
a tak wyglądało w akademiku.. co Wy na to ?
a tak wyglądało w akademiku.. co Wy na to ?
usuń
i tutaj tez akademiec. z innej perspektywy.,..
i tutaj tez akademiec. z innej perspektywy. ,..
usuń
i ja na koniec
i ja na koniec
usuń
a jeszcze raz :)
a jeszcze raz :)
usuń
Dużo się zmieniło od czasu jak nie pisałam.
Brak neta i weny....


No więc tak chciałam dostać akademik i jak już dostałam
to... mieszkałam tam 2 tygodnie, w tym tylko 2 noce tam byłam.
A tak ciągle do domu jeździłam, bo nie mogłam tam wytrzymać...
Więc 120 zł za te 2 tygodnie zakwaterowania zapłaciłam i się wyprowadziłam.

Mieszkam na stancji :) Gdańsk Zaspa. Ale co to za różnica jaka dzielnica :P
Wsiadam w tramwaj i mam wszędzie blisko :) Jestem w bloku na 10 piętrze ;]
Fajny widoczek mam z takiego wysoka. Mam fajnych współlokatorów i jest ok.


No i tak jakoś się kręci. W ogóle na ten weekend byłam w Olsztynie...
Stare śmieci się odwiedziło i wspomnienia odżyły... Szkoda ludzi, ale co tam.
Spotykać się zawsze można, jak się chce !


Mama mi ciągle marudzi, że mam przyjeżdżać. Jak jest blisko do domu to tak jest...


Buziaki dal Was ;*

komentarzy [50] Komentuj z głową »
zajęta
05.12.08 22:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
co slychac u studentki?
zakochana
05.12.08 19:42, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tez mam tu i owdzie niestety;/
zakochana
05.12.08 17:11, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a dziekuje bardzo. a co wazysz 100 kg, ze tak mowisz?;p ja do szczuplych nie naleze hehe
chora
04.12.08 19:40, malaemka
// skasuj komentarz
przeczytalam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czytalam, ze mieszkalas a teraz mieszkasz na zaspie . teraz tylko zobaczylam dokladnie zeby nie pomylic miejsca! Czytalam, ale zastanawialam sie czy to Ty zrobilas ten balagan czy wspolokatorzy..czy to inny pokoj:) nie napisalas tego dokladnie;) poza tym to byl zart, bo domyslalam sie , ze to nie ty taki syf zrobilas:)
chora
01.12.08 12:07, malaemka
// skasuj komentarz
hej:) fajne masz te wloski:))) ale syf w tym akademiku:P nie mow , ze jestes taka balaganiara:P czy to innych ;) ?kiss
spokojna
01.12.08 00:25, Passi
// skasuj komentarz
Właśnie popełniłam nową notkę :)
zajęta
30.11.08 23:44, bdagusia
// skasuj komentarz
....no właśnie ja też chcę czegoś nowego :*
zakochana
30.11.08 20:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ejjj napisałabyś coś słodyczyyy! :*
nieszczęśliwa
25.11.08 23:03, *złośnica*
// skasuj komentarz
ani troche Ci się nie dziwię że zrezygnowałaś z akademiku...ja raczej na bank bym tak nie dała rady mieszkać,zbyt wygodna chyba jestem:P albo może to że lubię ciszę i spokój :). No widzisz to dobrze że mieszkasz na stancji i że masz fajnych współlokatorów, oby tak dalej!:*
zakochana
24.11.08 23:06, endearmentt
// skasuj komentarz
wiem, wybacz. moze nie powinnam ich kasowac, ale jakos nadmiar moich zdjec na sunie mnie przytlacza. ;) mam nadzieje ze u Ciebie lepiej, co slychac? pozdrawiam cieplutko w ten mrozny dzien!
spokojna
24.11.08 23:04, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Jak poniedziałek Moja Droga?:*
spokojna
24.11.08 15:20, lovelka
// skasuj komentarz
Aż tak źle w tym akademiku? Ja to czasem żałuję, że mieszkam w domu...
zajęta
23.11.08 22:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
szczerze to jestem przerazona ta pogoda, teraz bede miala straszne utrudnienia z dojechaniem do pracy na czas..........
spokojna
23.11.08 16:01, KALIOPE
// skasuj komentarz
no i wyciągnełam, ale jest tak zimno że długo nie pochodziliśmy:///
zakochana
23.11.08 15:10, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no u mnie teraz tak sypieee ze SZOK :P
spokojna
23.11.08 14:11, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
A dziękuję;) tak jakoś miałam ochotę na grzywkę,krótszy tył i dłuższy przód;);P a cooo! A u mnie z Pawłem,różnie,ale ostatnio nie narzekam...właśnie się wybieram,bo ma przyjechać:):) chata woooolna mrrrrrr!^^ hehehe...
spokojna
23.11.08 11:38, KALIOPE
// skasuj komentarz
wyszłamna chwilke, ale było mi za zimno:/// popołudniu może wyciągne mojego Miśka na spacer:)))
spokojna
23.11.08 07:42, KALIOPE
// skasuj komentarz
hey:)))a moje sampoczucie jest całkiem dobre:))) zima mi sie za oknem zrobiła i jakoś nie wiem sama czemu mam mochote wyjśc na spacer:))) moze troche zdjeć porobić:)))
spokojna
22.11.08 23:02, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
co słychać śliczna? :*
zajęta
22.11.08 21:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja dzis wstalam o 5.00 i bylam przerazona tym widokiem- nie lubie zimy, piekna jest tylko za oknem albo na fotografiach
szczęśliwa
22.11.08 19:07, Gosiaczek23 // ...........
// skasuj komentarz
świetny widok z okna :) ja kiedyś mieszkałam na 11 piętrze dziś to miałam śnieg za oknem i dziękuje za głosik na Emilkę
zakochana
22.11.08 18:00, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja tez nie lubia suna ;p
chora
22.11.08 15:19, kolorek
// skasuj komentarz
no pewnie fajnie, nie wiem ja bym nie potrafiła tak tyle pokoi tyle ludzi, zawsze ktoś się pląta... a tu jestemy we 3... robimy co chcemy, gotujemy co chcemy... itp. ;) nie wiem, moze inaczej bym na to patrzyła jakbym pomieszkała troche w akademiku
chora
22.11.08 12:39, kolorek
// skasuj komentarz
ja też nie wyobrazam sobie mieszkania w akademiku jest mi dobrze w naszym m3 :) mieszkamy we 3 i jest bomba :)
zakochana
21.11.08 10:19, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a co chcialas przekazac tymi kropkami?;>
zajęta
19.11.08 21:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
czemu juz tam nie mieszkasz?
zajęta
18.11.08 22:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
ostatnie foto sliczne
zajęta
18.11.08 22:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
uroki zycia akademickiego.............
zadowolona
18.11.08 20:05, Forgotten // .
// skasuj komentarz
ja też nie rozumiem tych dzieci.. az mi się myśleć nie chce o tym jak to teraz świat spada na psy.!i młodzież się psuje. wow świetne zdjęcia!!! pozdrawiam.:)
zakochana
18.11.08 19:38, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
tez tak mysle.... Ale masz balagan ;p
spokojna
18.11.08 08:44, KALIOPE
// skasuj komentarz
noooo:))) nawet nigdy Go oo takie coś nie podejrzewałam:)))) jakoś ostatnio jego zachowanie sie zmieniło:)))
sexy
18.11.08 08:44, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja bym nie mogłą mieszkac na 10 piętrze a tym bardzioej wyjśc i stać na balkonie, maksymalnie mogę mieszkać na pierwszym pietrze, przynajmniej nie jest tak wysoko:)+
zakochana
17.11.08 22:38, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Kocham Gdańsk. Może kiedyś Cię odwiedzę;) A jak w sprawach sercowych ? Dobrej nocy życzę;*
spokojna
17.11.08 22:01, Passi
// skasuj komentarz
Tyle, ze ja zamiast 1- piętra mam pokój.... w piwnicy :D (wiem, strasznie brzmi, ale tak naprawdę jest okej i nie jest to taka piwnica normalna, tylko po prostu okna nisko, bo jakiś metro od ziemii).
spokojna
17.11.08 21:59, Passi
// skasuj komentarz
U mnie za dwa tygodnie meiszkania zaplaciłabyś niecałe 500 euro. Bo obowiazuje sześciotygodniowy termin wypowiedzenia, czy jakby na to nie patrzeć- zapłacić musisz za dwa miesiące i gówno ich obchodzi, czy tam miekszkasz, czy nie. Ja płacę za akademik 246 jewro dokładnie. Ale szczerze mówiąc- nie sądzę, że chciałabys się stąd wyprowadzać. Ja bynajmniej nie mam najmniejszej ochoty i aż mi żal, ze jeszcze tylko 8 miesięcy tu pomieszkam :(
foch
17.11.08 20:45, pink_butterfly
// skasuj komentarz
troche przeraza mnie wysokosc 10 pietra..... akademik mnie chyba jeszcze bardziej jednak przeraza..... @_@
zakochana
17.11.08 20:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tiooo wygląda jak moje osiedle! :D moje też piękne i zielone! Tylko u mnie same 3, 4 piętrowe bloczki :))
spokojna
17.11.08 20:28, KiniaM
// skasuj komentarz
Ale ja nie neguję , mi się moje blokowiszcze też podoba [ 7 piętro], i to dla tego , że mam zajefajny park przed nim :) a ludzie ... hmmm , skomasowanie naj naj naj dziwniejszych typów osobowości [ włącznie ze mną , ha !]
zakochana
17.11.08 20:26, endearmentt
// skasuj komentarz
no to super ze juz sie zadomowilas, czekamy w takim razie na zdjecia wnetrza :) no wlasnie, masz racje - w tamtym roku mialam swietnych znajomych na pietrze, moglam niemalze zostawic otwarte drzwi i paradowac w bieliznie po korytarzu i czulabym sie przyslowiowo "swobodnie". Ech, stare dobre czasy... Natomiast teraz, teraz to jest kleska. ale to juz dluzsza historia... Buziaki kochana :)*
zakochana
17.11.08 20:26, endearmentt
// skasuj komentarz
no to super ze juz sie zadomowilas, czekamy w takim razie na zdjecia wnetrza :) no wlasnie, masz racje - w tamtym roku mialam swietnych znajomych na pietrze, moglam niemalze zostawic otwarte drzwi i paradowac w bieliznie po korytarzu i czulabym sie przyslowiowo "swobodnie". Ech, stare dobre czasy... Natomiast teraz, teraz to jest kleska. ale to juz dluzsza historia... Buziaki kochana :)*
zajęta
17.11.08 20:22, bdagusia
// skasuj komentarz
=*
zajęta
17.11.08 20:22, bdagusia
// skasuj komentarz
Fajnie, że Ci się układa... A odległość i ludzie... ech dla mnie to bardzo bolesne połaczenie...
zakochana
17.11.08 18:13, endearmentt
// skasuj komentarz
ale cudnie! mam nadzieje ze w srodku jest tak samo ladnie jak na zewnatrzm bo w akademiku to lekki sajgon :P ja mam szczescie do pokoju w akademiku, choc lokatorzy na pietrze mi zatruwaja zycie bardzo skutecznie... tesknie za moim polskim mieszkankiem na 8. pietrze, balkon z widokiem na rzeke, stadion i korty tenisowe, ech... Buziaki, trzymaj sie i nie daj sie biedzie! A do domku jak najczesciej, ja tez tak mam :P
foch
17.11.08 17:40, pink_butterfly
// skasuj komentarz
gdańsk zaspa kojarzy mi sie z "blaszanym bebenkiem" i omawianiem tej lektury.... nie moglam przez nia przebrnac.... :o)
zadowolona
17.11.08 17:26, Iv
// skasuj komentarz
no pieknie :)
spokojna
17.11.08 17:17, KiniaM // Nareszcie jesteś !
// skasuj komentarz
Bardzo malownicze osiedle .... [ jeśli można tak nazwać blokowisko] .... sympatyczna ta zieleń , przynajmniej jest na czym oko zawiesic , a nie na praniu w bloku na przeciw ... No a w akademiku jak w akademiku, to widać , słychac i czuć :P ........
leń
17.11.08 17:08, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No jak dla mnie na tą piłę sie nie opłaca do kina jechać :P
leń
17.11.08 16:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja Ci powiem, że na piłę sie nie opłaca jechać... bo to już jest kompletne dno... ten film powinni puszczać dzieciom na dobranoc.... ja prawie na nim usnęłam... a jak wyszłam do kibla siku to już mi sie nie chciało wracać ale wróciłam :D
leń
17.11.08 16:21, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja tez chcę do kina na 33 sceny z życia :P
leń
17.11.08 15:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No to dobrze, że współlokatorów masz fajnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz