Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

19.02.09 // pole wymagane

czasem tak bardzo potrzebuję akceptacji, zrozumienia, czegoś..

czasem czuje się taka bezradna, bezużyteczna, dziwna...

te dni zjawiają się znienacka i nie chcą odejść. :(


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
poprawka zdana. na 4+ :] chyba jedyna taka ocena z tej poprawki u niej
same tróje były, się wybiłam :) gadałam jak nakręcona :)
z tego jestem zadowolona :))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ale naprawdę są dni, gdy siebie nie poznaję, nie rozumiem..




Taka jakaś zakręcona -ja..
Natalia :*

komentarzy [15] Komentuj z głową »
zakochana
22.02.09 22:45, Frage
// skasuj komentarz
ehhhh sukam i szukam i coś znalesc nie moge sily nadal :) milego tygodnia!!:)
zajęta
22.02.09 14:37, na_opak
// skasuj komentarz
gratuluję zdania;P)
leń
22.02.09 10:49, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie wiem, bo mam zamiar dopiero sobie taki zrobić :P
zakochana
22.02.09 09:40, Maduixa // i tak nie moge narzekac na pogode w Polsce
// skasuj komentarz
bo nie bylo tu az tak zimno jak sie spodziewalam, a poza tym byl snieg, na ktory nie bardzo moge liczyc w BCN. Teraz wracam i tam to prawie jak wiosna, 15-18 stopni w dzien. Maduixa to po katalonsku truskawka (czyta sie Madusza), a skroty lubie...
zadowolona
21.02.09 16:38, miss understood
// skasuj komentarz
no właśnie, a co począć kiedy takażaba, za którą się nie przepada, jest szefem i trzeba się jej słuchać :) Osobiście uważam, że miejsce żab jest gdzie indziej i nie powinny one zajmowąc kierowniczych stanowisk :D
szczęśliwa
21.02.09 14:48, tylko_ona
// skasuj komentarz
wiesz chyba każdy ma takie dni... ja ostatnio bardzo często... z stanu skrajnej euforii popadam w skrajną rozpacz... aż sama się tego boje... :*
leń
21.02.09 11:09, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
yhy yhy.... jak zwykle :D
zajęta
20.02.09 23:54, bdagusia
// skasuj komentarz
..inaczej?? źle znaczy się?:P ...zmęczona na nim bardzo byłam może dlatego... a tylko tyle bo nie pozwalał sobie robić zdjęć:(
zakochana
20.02.09 23:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
gratuluje oceeennnyyy;D zdolniacha! :D
zajęta
20.02.09 23:42, bdagusia
// skasuj komentarz
ach... :* [oceny gratuluję....zdolniacho!]
zakochana
20.02.09 19:38, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Noo, na razie to taka tymczasowa, więc nie chcę zapeszać ;)). Buźki :*
zadowolona
20.02.09 18:32, pani_zuczek
// skasuj komentarz
gratuluje zakręcona gadułko :)
zakochana
19.02.09 22:25, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja po poprawce... eh mase ludzi bylo... mase ludzi babka udupia... i pewnie mnie teraz tez udupi... :( ehh
zajęta
19.02.09 22:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
gratuluje zdania egzaminu poprawkowego i zycze szybkiego powrotu usmiechu na twarzy bo ten wpis niezbyt radosny
zakochana
19.02.09 20:13, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
nie, nie smutny wpis to nie jest:) jedynie przemyslenia, a zmian to i ja potrzebuje, najlepiej zaczeloby się od pogody:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz