Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

23.02.10 // w obwalucie Twoich ramion i ud..

nawet w zimowe dno dodaje słoneczka :*
nawet w zimowe dno dodaje słoneczka :*
usuń
to ja narcyz się nazywam;)
to ja narcyz się nazywam;)
usuń
nawet za napisanie wpisu się wzięłam a nie za pisanie mgr
oddalam tę chwilę jak najdalej by przedłużyć chwilę nicnierobienia
ostatnio moje ulubione zajęcie to wpatrywanie się w jeden punkt
punkt nie jest ważny, bo jest to coś bliżej nieokreślonego..
rozmyślam..o Nas,o Nim..czy to się uda..
chciałabym by było idealnie, no prawie idealnie, bo idealnie nie istnieje
On bardzo dużo analizuje, jest potwornie zazdrosny..
czasem mnie to przerasta..bo naprawdę się staram
ale mimo wszystko czekam na te Nasze weekendy, tęsknię..
odbija się to na moim samopoczuciu..chodzę przygnębiona
jedno Jego słowo i jestem w dołku..działa niesamowicie
nie,nie przygnębia mnie On,tylko czasem gdy coś jest nie tak
tęsknota..czymże jest..niemal ból fizyczny
a Nasze chwile są takie ulotne,wiem że jesteś obok a za chwilę Cię nie ma
ja tu, Ty tam..takie to chwilowe.dotykam Cię ze świadomością że zaraz znikniesz
fatamorgana..

zatracam się.niech już przyjdzie wiosna,usycham bez słońca


1.03.
brocząc w śniegu idziemy po plaży
końca nie widać, biała połać dookoła
Twoja ręka, kurczowo ją trzymam
zimnymi nosami dotykamy się delikatnie
i całujesz najdelikatniej na świecie
sen? nie, to rzeczywistość!
a kiedy przyjdą ciepłe dni
ta sama plaża, ja i Ty
czy się spełni?

komentarzy [48] Komentuj z głową »
zakochana
09.03.10 16:58, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
jak tam magisterka idzie? Bo u mnie rewelacja wręcz...chociaz utkwilam w martwym punkcie to mam nadzieję na rychły koniec;p
leń
09.03.10 13:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Impreza tak ale tylko przy picolo! :D
leń
09.03.10 12:50, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Juz marnieje i kurwicy dostaje... jak ja nienawidzę siedzieć w domu, wrrr. i jeszzce do tego płucko mnie boli, a jak mi się palić chce:D srutu tutu :D co tam słychać ciekawego?
leń
09.03.10 12:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a może by tak co nowego Królewno? :D :*
sexy
08.03.10 23:00, Narzeczona
// skasuj komentarz
nie fikaj do resocjalizatora:D:D:D maaaam swoje sposoby zresocjalizowałam go. zsocjalizowałam go do wlasnych potrzeb:D:D
chora
08.03.10 22:59, kolorek
// skasuj komentarz
ale nie zawsze wzmacniaja uwierz... ja mam dosc myslałam że jednak Marcin.. a tu jednak nie... chociaż pozostaną wspomnienia
sexy
08.03.10 15:36, Narzeczona
// skasuj komentarz
ee.... wychować faceta trzeba!!! Ja mojego wychowałam w 3 tygodnie przedstawiłam liste zarzutów i jak z dzieckiem sie obchodzilam. Dziewczyno teraz jest IDEALNY
chora
07.03.10 21:47, kolorek
// skasuj komentarz
wiesz ja też tak czuję... siedzę analizuje wszystko co sie dzieje, dlaczego tak wyszło... a u Mnie kolejna porażka... ale daję radę... nie będę cierpieć na razie... nie mogę sobie na to pozwolic... tesknie za w-wą, za ta ciszą jak siedzielismy razem...
zakochana
06.03.10 17:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
piiiiiiiiiiiiiiiiip! Prosilas bym coś napisała i nawet nie odwiedzisz, cha! :>
zajęta
06.03.10 15:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
Na razie nie mam aparatu, wiec nie ma jak pokazać włosów. A co do "Apartamentu"to aż pozazdrościć tak pięknej miłości....... pozdrawiam i życzę udanego popołudnia. Ja w weekend leniuchuje i nigdzie się nie wybieram bo ostatnio jestem przemęczona studiami, pracą. Potrzebuje odpoczynku, zwłaszcza, że Zuzia u taty. Wiec trzeba korzystać....
zajęta
06.03.10 11:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
witaj, dzięki za odwiedziny, co u słychać? Zostawiam plusika na dzień dobry.
zakochana
05.03.10 19:23, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Życzę Wam wielu gorących chwil nie tylko latem :) ;*
zakochana
05.03.10 18:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
plaża ja i Ty... olaboga ileż ja bym dała za tydzień na gorącej plaży! Aaaaaaaaaaaaaaaaa!
zakochana
05.03.10 16:42, endearmentt
// skasuj komentarz
jak rozkosznie się czyta takie zapiski zakochańca :) Buziaki kochana, mam nadzieję że słońce przyniesie Ci spełnienie wszystkich marzeń! :*
zajęta
03.03.10 23:04, bdagusia
// skasuj komentarz
Spełni! Mocno w to wierzę! W Was wierzę! A nam poprostu słońca trzeba... duuuużo słońca.... b zaczynamy narzekać i depresje łapiemy...;) :*
zakochana
03.03.10 16:14, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ładny ten Twój dopisek ;)) hihi zakochanie,ahh to zakochanie ;))):**
spokojna
02.03.10 23:34, Passi
// skasuj komentarz
Nie lubię być w zbyt wielu miejscach naraz. :) Poza tym, tu jest i tak jakaś bieda straszna. Jeśli chcesz, na priv podam adres brend niu bloga. :*
zakochana
02.03.10 13:06, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
faaaaktycznie!!! haahah teraz sobie przypomnialam:P
zadowolona
02.03.10 12:40, pani_zuczek
// skasuj komentarz
widzialam w wiadomosciach ta sniezna plaze hehe :D dziwnie to wyglada ;p milego dnia :)
zakochana
02.03.10 09:51, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Widzę, że u Ciebie podobnie :). Na pewno się spełni :*
chora
02.03.10 00:40, kolorek
// skasuj komentarz
dziękuję... naprawdę trafiło mi się... ostatnio liczyłam ile godzin przegadaliśmy przez telefon w lutym... "tylko" 5... Adam jest najwspanialszym mężczyzną naprawdę, każdemu życzę takiego kogoś... właśnie dostał wiersz na swój temat i to co tu wkleiłam i się mi rozkleił troszkę... załuję, tylko że tak daleko do niego mam poczytam jutro teraz padam.. muszę nadrobić sunsilk...
chora
01.03.10 23:15, kolorek
// skasuj komentarz
właśnie piszę coś o jednym ktosiu ;)))
zakochana
01.03.10 21:13, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a ja nie wiem co to za gest, bo nie ogladam zlotopolskich heeheh:P
zajęta
01.03.10 17:30, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No no... Jakże romantycznie :) Pozdrawiam!
zadowolona
01.03.10 16:11, pani_zuczek
// skasuj komentarz
wow zamarzniete morze ;p tego to na pewno nie widzialam jeszcze ;p :D
zadowolona
01.03.10 16:10, pani_zuczek
// skasuj komentarz
tylko ta przyszłość trochę niepewna. to bylo cos pewnego stałego. tak to pewnie ze fajnie :)
zadowolona
01.03.10 15:45, pani_zuczek
// skasuj komentarz
śnieg na plaży tego jeszcze nie widzialam ;p :D
zadowolona
01.03.10 15:43, pani_zuczek
// skasuj komentarz
pare promykow slonca i tez juz poczulam wiosne ;p poprawa juz za, tylko na 3 ale jest i nowy semestr dzis zaczelam 6 i ostatni nie wiem czy sie cieszyc czy nie :p
zakochana
28.02.10 23:36, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
buz buz buz ;*
zakochana
28.02.10 21:39, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a fenkju wery macz:) ciekawe jak dlugo z nią wytrzymam
zakochana
28.02.10 21:38, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a fenkju wery macz:) ciekawe jak dlugo z nią wytrzymam
zajęta
28.02.10 13:02, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Chyba każdy z nas już usycha bez słońca i te chwilowe jego przebłyski pomiędzy chmurami w ciągu ostatnich kilku dni, to jak łyk wody na pustyni... (nie wiem jak u Ciebie na Pomorzu, ale u nas troszkę słonka było). No a miłość - chyba zawsze człowiek zastanawia się czy wyjdzie, czy się uda. Ja wierzę, że jeśli naprawdę się kocha, to to wszystko przetrzyma - nawet najtrudniejsze chwile :) W końcu razem łatwiej! :D Magisterka? Hm... Wiem coś o tym. Tzn. o niechęci do pisania. Choć u mnie dopiero licencjat. Cieszę się, że zabrałam się za pisanie teorii w czasie wolnym, teraz mam z głowy i jest coraz lepiej. Jestem już na etapie badań :) I Tobie też tego życzę!! Ściskam ciepło i z odrobiną słońca :) :*
zadowolona
27.02.10 19:16, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Kto z nas tego nie zna- łapanie się za wszystko, chociażby za sprzątanie i zmywanie garów, byleby tylko nie siąść do tego co pilne, nieuchronne i wisi nad nami jak topór. Takie zjawisko ma nawet fachową nazwę w psychologii: świadome odraczanie. Fajny tytuł notki.
leń
26.02.10 17:12, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie, no czasem trzeba, np wtedy jak pijesz sobie kulturalnie piwo na dworzu i jakaś babka podchodzi i komentuje.... to ja buchnę śmiechem dopiero jak odejdzie a jak do nas mówi to pełna powaga, kamienna twarz, hahaha :D
zakochana
26.02.10 17:09, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
milo, że pamiętasz;)
leń
26.02.10 10:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No, dobreze, dobrze... :D ja nie mówię, że źle :D ale kiedy trza zachowac powagę- powaga jest :D pff
spokojna
25.02.10 22:04, KiniaM // .
// skasuj komentarz
:)
leń
25.02.10 17:57, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ty no na coś trzeba umrzeć nie? a nie tak jak 'Edyta na co umarł Twój wujo?' 'na śmierć' :D Kuuurwa są tak inteligentne, że czasem zastanawiam się czy przypadkiem się nie uwsteczniamy :D
leń
25.02.10 14:47, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No hej :)* a nic, kurwa chora jestem, oddychać nie mogę a tak mi się palić chce, że umrę zara normalnie :D
foch
24.02.10 20:00, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ja tez wszystko przeciagam a potem panikuje! mam teraz exams wiec panika na sto dwa. a jak wolny czas to leze i sie... opierdzielam. prace mgr pisalam z naprawde ciekawego tematu ale - ile mozna? :o) wszystko przed toba, przed wami. :o) bedzie wiosna - bedzie lepiej! xxxxxxxxxxxxxxxx
sexy
24.02.10 16:21, clymenia // ,
// skasuj komentarz
słońce czasem spogląda zza chmur:) i należy się cieszyć i czerpać te przedwiosenne promienia słońca:) +
zadowolona
24.02.10 12:05, pani_zuczek
// skasuj komentarz
mnie tez strasznie sie nie chce :/ a w poniedzialek mam seminarium ;p
szczęśliwa
24.02.10 11:08, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a ja mam teraz mała przerwe:D udalo mi sie :D
zadowolona
23.02.10 23:45, pani_zuczek
// skasuj komentarz
mnie tez sie nie chce pisac pracy :/ owocnego pisania :)
zakochana
23.02.10 21:57, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
udawanie silnej baby mnie męczy, a pisanie mgr...matko jak mi to nie glowie teraz
leń
23.02.10 21:16, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
rozłóż przede mną księgę zaklęć i wróżb okutą w obwolutę Twoich ramion i ud, i czaruj we mnie na ołtarz dusze złóż i w dusznym kącie rzuć na mnie urok swój :) tez chcę wiosnę już!
zakochana
23.02.10 19:42, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
cos dobrego? wolalabym się nie przekonywac;/...
zakochana
23.02.10 19:27, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ależ mnie się ten wpis podoba!! :** mam tak samo ;) a mnie nie chce się wpisu jakoś robić ;p obecnie podniecam się moim kolorem włosów co widać na FB co chwilę ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz