Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

29.07.08 // ..

:) mam już ponad 2 miesiące :D
:) mam już ponad 2 miesiące :D
usuń
:)
:)
usuń
wake me up

before you go go










Nienasycenie - COMA


Przestrzelony jakimś nieostrożnym słowem

nie mogę nie zwinąć się z bólu...

Tak przypominasz mi o sobie

Bez pozwolenia wydrążyłaś w mojej duszy dół

automatycznie utraciłem panowanie

zbyt wiele snów odpływa bezpowrotnie.

Kupuję kwiatki, chodzę na prywatki

bez przerwy gotowy i spięty, jak gdyby nie ja

stwardniałem i schamiałem nawet.

Nie mogę przestać chować się w sobie

i jęczeć jak gdyby nie ja i męczyć i cierpieć...

Skoro mnie nie chcesz, jakim jestem.



Jest ok.

Tu ja i noc..

Wiem, przyjdzie dzień

przestanę czuć się sam

bez ciebie i przy tobie..



Nie muszę się bać

przestanę być sam



Dawkujesz mi siebie

jak lek na przetrwanie rozłąki i westchnień

już nie mam cię prawie, bo giniesz

a chciałbym cię więcej i więcej

i boisz się dotknąć, dotykasz ze wstrętem

rozrasta się we mnie, aż pęknę, aż pęknę



rozrasta się nienasycenie..

przyszpilony jakimś nieostrożnym gestem

rozkroiłem serce, zapomniałem kim jestem

i tylko wiem, że bez ciebie nigdy więcej

nic nie będzie...



I jak, no jak?

Mam uwierzyć, że ja...

Nie muszę się bać, nie

przestanę być sam



Jestem samotny, jest mi źle i w dupę zimno

bo siedzę na betonie na dworcu w krakowie

kupiłem białe wino, wypiję z dziewczyną

wszystko będzie dobrze..



Nie muszę się bać

przestanę być sam...


..









a wieczorem otworzę sobie Redss'a, włączę film i będę sobie siedziała i oglądała i popijała.. i będzie ok...

w sobotę były chrzciny i było ok, jestem już oficjalnie Mama Chrzestną
i jakoś leci.....

komentarzy [35] Komentuj z głową »
spokojna
07.08.08 00:17, ironicznaa.
// skasuj komentarz
+ :)))
zajęta
06.08.08 23:34, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz Zuzia ma takie pomysly, ze przy niej nie mozna sie ani nudzic ani smucic, dobrej nocy
zajęta
06.08.08 23:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
dziekuje, dzien byl bardzo udany co widac na zdjeciach................a co u ciebie? jak spedzilas ten dzien?
zakochana
06.08.08 21:21, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
z Daryją..... no cóż.
zakochana
06.08.08 17:10, FataDiGioia
// skasuj komentarz
A dziękuję! ;)
zajęta
06.08.08 11:46, bdagusia
// skasuj komentarz
W takim razie witam w świecie matek chrzestnych... wiecznie bez kasy bo całą wydających na prezety i wiecznie zagonionyh by móc choć na chwilkę zajrzec do maleństwa... Buziaki:* Ślicznie ciotka wyglądasz:*
szczęśliwa
06.08.08 08:02, Gosiaczek23 // .
// skasuj komentarz
chodzi o to że na jakimś forum jakaś babka kopiowała zdjęcia jakiegoś dziecka i wszystko co matka o nim pisze i wklejała na forum co ja siedzę(BB) była z Poznania to chyba była z 5 osoba która podawała się za kogoś kim nie była i nie miała wcale dzieci na którą ja tam trafiłam :/ .....a może moje też ktoś skopiuje ? :/ kupe czasu wszystkich oszukiwała przez 9 miesiący i potem niby w kwietniu urodziła <szok> swoje dziecko prawdziłe poroniła :( może to desperacja albo nie chciała by ją odrzucono ??? nie wiem
spokojna
06.08.08 00:13, ironicznaa.
// skasuj komentarz
nic nie piłam ani nic nie paliłam ;)
zajęta
05.08.08 23:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
mysle ze gdybym nie miala Zuzi to nadal bym tkwila w tym zwiazku ale musze myslec o jej bezpieczenstwie i szczesciu bo wiadomo ze z alkoholikiem to tylko same klopoty
zajęta
05.08.08 23:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiem cos na ten temat bo ponad 4,5 roku tkwilam w toksycznym zwiazku i nie umialam tego skonczyc, sa chwile ze nadal pragne bysmy do siebie wrocili ale rozsadek mowi zeby dac sobie spokoj z alkoholikiem
zajęta
05.08.08 23:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
acha, to zmien faceta na odpowiedniego, a co z tym nie tak?
zajęta
05.08.08 23:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
czemu? za wczesnie?
zajęta
05.08.08 23:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz swietnie ci pasuje ta dzidzia, moze czas sie postarac o swoja..............
spokojna
05.08.08 21:24, lovelka
// skasuj komentarz
Kurczę. Jeden administratywista chyba za dużo sobie wyobraził... Ja mam pecha!:]
zakochana
05.08.08 21:17, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
i widzisz. w domu jesteś a do Doni odezwac się to nie łaska! uh! uduszę!
spokojna
05.08.08 17:06, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Wpis miał być wesoły i przesłodzony szczęściem. Ale...wyszło jak wyszło. Strasznie się boję znowu Go stracić,ale nie potrafię zapobiedz Jego odejściu. Kolejny raz.
spokojna
05.08.08 16:38, ironicznaa.
// skasuj komentarz
przedawkowałam apap co prawda ale troche mi przeszło;p
zakochana
05.08.08 14:54, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Masz zdjęcia z Chrzcin? ;)
spokojna
05.08.08 12:52, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Nie mogłam się oprzeć by nie skomentować;) Moja ukochana piosenka Comy:):) Zresztą...każdą ich piosenke kocham na swój,inny,madziowy sposób;)/Ja sobie siedzę,czekam na okres i doczekać się nie mogę. Ajj. /Plusik i buziaczek:*
spokojna
04.08.08 23:23, Passi
// skasuj komentarz
Olewka na pogodę :) Reszta była FANTASTICO :)
sexy
04.08.08 23:19, clymenia // ,
// skasuj komentarz
chętnie:)
sexy
04.08.08 23:09, clymenia // ,
// skasuj komentarz
zrobiłaś mi smaka na redss'a :)
spokojna
04.08.08 21:58, ironicznaa.
// skasuj komentarz
nanana xDD
zajęta
04.08.08 18:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
slkiczny bobasek, a co do bilety nie zamierzam wiecej ryzykowac, lepiej skasowac bilet za te dwa zlote niz pozniej bulic 100 zl kary
nieszczęśliwa
04.08.08 12:29, *złośnica*
// skasuj komentarz
a u mnie jakos leci,mogloby byc lepiej ale co tam,narzekać nie będę:) ciesze się tym co mam.u mnie dziś tez cosik się pogoda psuje...pozdrawiam:*
zakochana
04.08.08 12:06, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
wspanialy wpis.. ;*
zajęta
03.08.08 22:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
weekend udany, zreszta widac na fotkach, zapraszam
spokojna
03.08.08 22:34, lovelka
// skasuj komentarz
Też tak myślę:). Byłam nawet wczoraj na pierwszej integracji:P. Koleżanka z roku ( łał jak to brzmi) i dwóch starszaków:P. Są bardzo bardzo fajni:P Myślałam, że administratywiści będą nudni:D
leń
03.08.08 21:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
uwielbiam Come ;)
leń
03.08.08 21:02, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
chętnie, ale musze przebic jezyk kypic ciuchy i z 600 zl wziac na wyjazd ;D takze tego ;D
zajęta
02.08.08 22:30, **Kirke**
// skasuj komentarz
sliczna fotka, jak mija czas?
zajęta
01.08.08 01:08, bdagusia
// skasuj komentarz
:* [lubie rano słuchać tej piosenki.... bardzo optymistyczniemnie nastraja... mam nadzieje, ze Ciebie też....] :*
zakochana
31.07.08 11:19, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
;) ;*
spokojna
30.07.08 21:36, lovelka
// skasuj komentarz
na tance go go?
zajęta
29.07.08 22:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
no pandziora jest super a co do upalow to sie nie bede wypowiadala zle na mnie dzialaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz