Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

30.09.08 // ,,,

ze skarbem :***
ze skarbem :***
usuń
i znowu Myyyyyy :))
i znowu Myyyyyy :))
usuń
Ogólnie spoko jest.
Ale tak na dobrą sprawę nie wiem kiedy zajęcia zaczynam!
Bo plan jest od 29.09 podany, więc że co od wczoraj ?
W dziekanacie mówią, że od 2 października od godziny 16.00.
Więc odpada mi czwartek, bo wtedy miałabym zajęcia do 13.00.
No a jeśli chodzi o piątek to mam wtedy język, na który się dopiero
co zapisałam i na razie nie mam ustalonej dokładnej godziny.

Czyli jestem w czarnej du***

Nie, żeby jakoś szczególnie mi się śpieszyło na wydział, no ale...
Po prostu nie lubię żyć w niepewności...


Tak więc najprawdopodobniej dopiero za tydzień na uczelnię pojadę.
Więc jeszcze trochę dni w domku sobie posiedzę..


A poza tym ok. Ziąb na dworze, ale cóż..

W sobotę odwiedził mnie mój men:) I fajnie byłoooooo!!
Mamusi kwiatki dał i nie marudziła za bardzo :P Hehe


Dobra, idę sobie zaparzyć pyszną herbatkę z cytryną, bo zaraz zamarznę! Brrrrrr



Pozdrawiam Was ciepłooooo ::*:**:**


Buźźźź
Natali




// no i się wyjaśniło. zajęcia zaczynają się 6 października:) więc wakacje przedłużone:P

komentarzy [29] Komentuj z głową »
sexy
10.10.08 12:29, clymenia // ,
// skasuj komentarz
plus podziałał i nowy wpis już jest :)+
spokojna
09.10.08 17:19, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
hej Kochana:* Ja całe dnie spędzam na uczelni,a jak wracam do domu,to nie mam już sił na nicccc,a w szczególności nie chce mi się siadać na kompa;/ Ale pamiętam o Was i od czasu do czasu czytam co tam u Was:)tak na szybkoo:) a jeśli chodzi o "Nas" to jest nijako. Zobaczymy. Ale nie żaluję,że do Niego wróciłam:) Przeżyłam wiele pięknych i niezapomnianych dni..a teraz,może troszeczkę rutyny wkrada się w to coś co Nas łączy. Powalczymy,zobaczymy:)a co u Was? Buzzzziak:*
leń
08.10.08 11:01, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a skąd wiedziałaś? :D
zakochana
07.10.08 23:55, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
he he milo mi ;)) hihi a co tam u Ciebie? wczoraj zaczelas zajecia,wiec jak?:):P
spokojna
07.10.08 23:43, ironicznaa.
// skasuj komentarz
zachciało im się odrabiać 10 listopada ;(
zajęta
07.10.08 22:09, **Kirke**
// skasuj komentarz
w tym przypadku to tak, ale troche mi zuzi szkoda, bo mnie nie widzi praktycznie caly dzien..................ok ja zmykam spac, dobranoc
zakochana
06.10.08 23:13, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Kochana nie chodzi mi o pracę, o to nie mogę i nie mam pretensji-bez przesady... Dziś kończył o 21-przyjechałam dziś do Bdg, w weekend byłam w domu, dostaje telefon parę minut po godz.21 - idę do kolegi na piwo, będę po północy ...
zakochana
06.10.08 22:20, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wiesz nawet nie wiem czy chce tych rozmów... Jestem w Bdg i siedzę sama ... Nie licząc moich 2 kolegów, współlokatorów. A Julcia miałaby znacznie dłuższe włoski - tylko niestety zaliczyła wizytę u fryzjera ... Mam nadzieję, że teraz będą Jej zapuszczać, bo ma piękne loki. ;*
zajęta
06.10.08 21:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
a co to za bobasek? ostatnio tak mnie tu malo i jakos nie jestem na bierzaco ze wszystkim
zakochana
05.10.08 22:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
mamy czas tylko do końca roku... bo chcemy wszystko zamówić itp ;) a miejsce zależy właśnie od ilości ludzi... miejsce i koszta i w ogóle. Ech! Po co się było w to pakować :P czasem mam ochotę uciec z nim i wyjść za niego w jakimś małym drewnianym kościołku
zadowolona
05.10.08 22:26, pani_zuczek
// skasuj komentarz
wiem dziekuje tylko szkoda ze sama takich nie umiem zrobic ;p :D pzdr
zakochana
05.10.08 20:36, Maduixa // ostatnio duzo duzo imprezuje
// skasuj komentarz
duzo sie dzieje, ale coz lepiej miec wybor niz go nie miec.
spokojna
04.10.08 16:36, *wwww
// skasuj komentarz
dzieks:)) ale wy misiaki zakochance:))) jak tam nowe studia???
zakochana
03.10.08 20:52, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
no to został Ci ostatni weekend w domku, to się wysiedziałaś w domu rodzinnym, co? :DDD i jak tam? znalazłaś lokum w 3city?
sexy
03.10.08 15:50, clymenia // ,
// skasuj komentarz
szczęsciara:) też bym chciała mieć wakacje przedłuzone o te kilka dni:)
zakochana
02.10.08 22:24, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
fajnie sie masz wakacje przedluzone... hehe;* co tam?
zakochana
02.10.08 11:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
fajnie Ci z tym 6tym października ;D :P nie wir mnie nie porwał ;) porwał mnie Adaś i sen ;)
spokojna
01.10.08 22:19, ironicznaa.
// skasuj komentarz
mhm xDD
zadowolona
01.10.08 20:09, pani_zuczek
// skasuj komentarz
bez przesady trak zimno nire jest to nie zima ;p co u was nie grzeja :D ale maSZ FAJNIE a juz 1.10 i od razu zajecia :/ hehe cieplutko pozdrawiam :)
leń
01.10.08 15:51, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No widzisz :P
sexy
01.10.08 14:13, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
jejjj a czemuś nie złozyła życzeń @-eczko jedna :D
leń
01.10.08 13:42, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No a ja to sie wczoraj popłakałam ze śmiechu jak dziewczyny zaczęły opowiadać, no masakra mówię Cie... a to jeste piosenka Hey 'jeśli łaska' i dziękuję ślicznie ;);*
zakochana
30.09.08 21:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ciesze się, że Twoja mama w końcu się otwiera ;) ja się nigdy nie doczekam tego ze strony matki Adama, trudno.
zakochana
30.09.08 20:26, endearmentt
// skasuj komentarz
tez lubie sie rozgrzewac herbatka, mmm... wypijam hektolitry przeroznych herbat :P
zakochana
30.09.08 19:33, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
sprobuj :)
zakochana
30.09.08 19:18, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
tez nie lubie zyc w niepewnosci. Ty herbata z cytryną, ja herbata mandarynkowo-pomarańczowa. mmmm :)
zajęta
30.09.08 17:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
no, imprezka udana byla a dzieci zadowolone. To chyba najwazniejsze
zakochana
30.09.08 16:55, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Nie mogę zrozumieć czemu Twoja mama tak go nie lubi ... Aż tak bardzo cierpiałaś przez niego ? Zazdroszczę tego Gdańska. Ja jutro na 8 ;) ;*
zakochana
30.09.08 16:33, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
czesc ;* a ja bylam dzis na poprawce i powiem Ci ze jestem w czarnej dupie... teroia moze zdana,ale cwiczenia..Boze to co on dzis nam zrobil to byla masakra :/ czemu oni nam tak utrudniaja zycie? szczegolnie ze to nie studia informatyczne tylko ekonomia! :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz