Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

24.02.08 // czuję wiosnę!!

sem ja ;)
sem ja ;)
usuń
z my friend.
z my friend.
usuń
mały Mikołajek ;]
mały Mikołajek ;]
usuń
halo
halo
usuń
ale jestem duzy
ale jestem duzy
usuń
ja :)
ja :)
usuń
malutki był
malutki był
usuń
powaga pełna..
powaga pełna..
usuń
wiosna wisi w powietrzu ....


gdyby człowiek był prostszą istotą to by sobie tak nie komplikował wszystkiego.
a tu myśli, myśli, myśli ... i zawsze coś wymyśli ! zawsze!


czas imprezowania już się zaczął .. i jak tak tańcuję, kręcę tyłeczkiem na parkiecie ..
to mam czasem wyrzuty, bo w końcu Post jest, no ale co tam ..



no i tak sobie żyję ..
do przodu powoli .. bez pośpiechu



Ewa Farna :Gdzie nie ma dróg" podoba mnie się ;]


Natalia


a co tam u Was ?


i najważniejsze! Mikołajek kocha swoją ciocię! ciągle podbiega do komputera mojego brata i woła: "Ciocia Talia! Talia!"
i sobie gadamy na skypie:) i Mikołajek widzi Talię;] wczoraj na moją siostrę mówił tak ... a ja bedę dopiero 7 marca w domku.. kocham moje słonko małe:) nie moge sie doczekkać aż się będziemy ganiać po całym domu ;]

komentarzy [10] Komentuj z głową »
spokojna
04.03.08 15:59, *wwww
// skasuj komentarz
ano, bajka:) mam tylko takie ubezpieczenie jak ty na uczelni:)
spokojna
03.03.08 23:11, Passi
// skasuj komentarz
Cześć talia :))))
zakochana
03.03.08 23:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
yesssssssss. to jest bagienko gówienko :P
spokojna
02.03.08 20:50, *wwww
// skasuj komentarz
cze ciotka Talia!! jak nie masz czasu na głupoy to robisz wszytko by go znależć :)) wiec dupa, dupa, dupa dodam , że blada bo słońca barak :PP
rozczarowana
27.02.08 09:45, Magdoska
// skasuj komentarz
Kupiłam mężowi na gwiazdkę wiatrówkę, więc chyba damy rade z tym marcowaniem
zajęta
26.02.08 21:10, _brunetka
// skasuj komentarz
dziś było tak ciepło! ah! ;D ja też czuję to wiosenne powietrze ;)
zakochana
25.02.08 19:01, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ło, to zajebiaszczo ;D:D
rozczarowana
25.02.08 18:49, Magdoska
// skasuj komentarz
tak wiosna blizej niż dalej. Przeraża mnie tylko , że koty znów będą się marcować pod moim oknem.
zakochana
24.02.08 20:29, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a jak tam z mężczyzną ?:PP
zadowolona
24.02.08 18:19, pani_zuczek
// skasuj komentarz
słodki maluch ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz