Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

01.07.09 // lipiec.

zachód :)
zachód :)
usuń
roadość..
roadość..
usuń
na molo..
na molo..
usuń
upał.!
upał.!
usuń
kolejny zachód.
kolejny zachód.
usuń
molo. ooooo!
molo. ooooo!
usuń
konieccccc.
konieccccc.
usuń
pojechałam na 3 dni do gdańska
spotkać się z moim G.
tylko we dwoje te 3 dni

plaża, zachód słońca, winko
i MY :)
nic więcej nie potrzeba.
czułam wakacje, beztroskę.
było jak być powinno.
tylko 3 niecałe dni, 2 noce..
ale Nasze.

pogoda piękna.
tylko dziś oberwanie chmury i burza.
pociągi z 3-godzinnym opóźnieniem.

a teraz już w domu.
jutro do łeby.
znowu szukać czegoś.
zobaczymy.

przeraża mnie perspektywa 3 m-cy w domu.
więc muszę jutro stanąć na głowie by załapać jakąś pracę.
jeszcze mam nadzieję. :)

oby tylko pogoda była!

wakacje:)



komentarzy [21] Komentuj z głową »
zadowolona
06.07.09 23:50, **Tosia**
// skasuj komentarz
ahhh zazdroszcze Ci tych wakacji:)
zakochana
06.07.09 17:19, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:* o tak! To jest to! Super ekipa, niestety hektolitry alkoholu... i morze :D oby pogoda dopisała, bo deszczowo na polu namiotowym to ja nie chcę mieć!:P ale ważne by był Adrian i ja :) humor wtedy idealnie dopisuje. Jutro on wpada do Gliwic :P i się doczekać nie mogę, bo od soboty go nie widzę i szaleje dusza ma :( szaleje z rozpaczy :P ale nie dajmy się zwariować :P w piątek do Krakowa i z Krakowa w górki z 5ma innymi osóbkami ;D dużym vanem :D będzie czaddd. /// a jak Wasze plany na wakacje? :D
zakochana
06.07.09 12:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
teeeż mam ochotę na polskie morze! Ale już niedługo i Dzwirzyn na 9 dni ;D ihaaa! :D pogoda płata figle i jest zdradziecka, ale ja się cieszę z każdego promyczka Słonka! :D :*
chora
06.07.09 00:42, malaemka
// skasuj komentarz
hej :) no juz skonczylam dodawac :P teraz moge Ci odpisac :) Wycieczka rzeczywiscie piekna :)))) cudnownie bylo , dzien ogolnie cudny sobie zorganizowalismy ;) A co do mojej 'zgrabnosci' hmm wiesz wiele osob sadzi , ze jestem za chuda i pewnie nic nie jem :) (ah nie znaja mnie dobrze :)) ) ja dzis czulam sie dobrze, w swojej skrorze. Chce jednak przytyc tak do 5 kg :) A Ty kocie! nie przesadzaj z zazdroszczeniem ;) Masz piekne cialko , kobiece ksztalty!!! :) spij dobrze, ja zaraz ide w kimono :D
rozczarowana
05.07.09 10:03, Pozytywnie_zakręcona // /
// skasuj komentarz
dziękówa;D
samotna
05.07.09 00:44, secret_story
// skasuj komentarz
Wiesz co mam ją już od jakiegoś czasu ale nie mam weny się w nią wsłuchać, ale "popołudnia bezkarnie cytrynowe" lubię bardzo :) część z utworów grali na koncertach i fakt, odstają od wcześniejszych płyt. Ale coma to coma ;) Roguckiego i tak lubić będę ;)
zakochana
04.07.09 00:22, Maduixa // bylo super!
// skasuj komentarz
na aparat nic nie powiedzieli, duzo osob mialo choc na bilecie NO CAMERA a wyprzedaze od 1 lipca na ostro ruszyly. juz sporo rzeczy kupilam ale po smiesznych cenach.
zakochana
03.07.09 23:51, Frage
// skasuj komentarz
ejjjj a molo to sopockie?
leń
03.07.09 14:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie, ona po prostu ma więcej szczęścia niż rozumu :D ale fakt, faktem najlepsza była :D he he. Ja też wolę morze ale jezioro mam praktycznie za blokiem :D
smutna
03.07.09 11:52, she_ra
// skasuj komentarz
Fajne zdjęcia, świetną masz sukienkę na molo! :) Czemu szukasz pracy akurat w Łebie? A ja staram się zapomnieć, ale marnie mi to idzie...
zakochana
03.07.09 10:54, endearmentt
// skasuj komentarz
rany, jakie cudne zdjęcia! już pomijam te widoki, boskie i malownicze zachody słońca, ale Ty w tej sukieneczce - miodzio! :*
chora
02.07.09 23:47, malaemka
// skasuj komentarz
oj ja tez cieplolubna :) tylko ze bez przesady :) wszystko w rozsadnych granicach :)) bo dzis to sie lalo ze mnie i nie moglam na prawde zlapac tchu. Poza tym Antos, ehhh marudny, spiacy i rozkojarzony :) tez sie wkurzal na ten zaduch :) kisss ide spanki
zakochana
02.07.09 22:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ciesze się, że Wam się układa Natalie :* ślicznie wyglądasz!!!
zakochana
02.07.09 22:38, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano jednak, ale jeden egzamin to nie jest tak zle:) /no niestety wyzyskują biednych sutdentow i za marne gorsze muszą charowac...a bez znajomosci fakt nic dobrego się nie dostanie/ co do mojego chudnięcia...to niestety uda i brzuch pozostawiają wiele do zyczenia. Chcialabym w koncu nie wstydzic się pokazac bebola hehe
zajęta
02.07.09 22:30, bdagusia
// skasuj komentarz
Boska sukienka... aaa! :*
zakochana
02.07.09 21:29, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
z robotą to chujowo;p dzisiaj się rejezstrowalam w UP..znowu. nienawidzę:P bo ngdy nie wiadomo gdzie wyslą do roboty;/ chociaz teraz to wezmę wszysgtko co dadzą
spokojna
02.07.09 20:13, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Wpis juz jest:P a u Ciebie jak wakacyjnie:D Buziakiii:*
zakochana
02.07.09 12:09, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ja też muszę dorwać jakąś dorywczą pracę ;) Ale to na początku sierpnia, bo teraz będę miała parę wyjazdów ;) I już niedługo będę nad Bałtykiem, tak się cieszę ;)
zakochana
02.07.09 09:54, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
mm ale ładnie Ci w tej małej czarnej :D też bym chciała tak z P. spędzić sam na sam ze 3 dni...
zakochana
02.07.09 09:03, Maduixa // fajne fotki
// skasuj komentarz
uwielbiam morze i zachody slonca...juz niedlugo tez bede nad Baltykiem:) jak narazie zostaje mi Srodziemne.
chora
01.07.09 23:43, malaemka
// skasuj komentarz
zazdroszcze baltyku :)))) a Ty jaka sexy w malej czarnej :D !! buziak lece pod prysznic i chyba lulu ;) pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz