Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

12.05.10 // maj majowo majowy majowa majówka majowe !!!!!!!!!!!

Gdańsk..
Gdańsk..
usuń
tak, tak w czwartek mam egzamin
oooo to już jutro;] damy radę. znaczy dam radę:)


im bardziej chcę, by było ok
tym więcej przeszkód widzę
to szczęście to powinno być takie naturalne
czy trzeba mu pomagać?

jestem rozdarta wewnętrznie. jak jakiś Kordian czy Gustaw ;p
jedna część mnie chce pojechać na Korowiadę a druga nie
bo.. P. nie lubi jak "imprezuję" (w szerokim znaczeniu.....)
nie lub to też nie to słowo. źle Mu wtedy i ma jakieś filmy
i mów że mi ufa, ale nie może tego przezwyciężyć.
nie wiem co mam o tym myśleć
bo zależy mi na Nim bardzo, nawet bardzo, bardzo
ale..przecież nie mogę przesadzać....
i nie mogę się aż tak zatracać..
sama nie wiem

już mi totalnie odp******
pewnie nie pojadę ze względu na Niego
i jak mam żałować.. hmmm. ale to tylko impreza
a On jest mi tak bliski.. ale nie chce zrobić nic złego.
jakie to dziwne jest..
no rozdarcie wewnętrzne! na maxa.

i taka chodzę nie wiedząc co robić.
jakbym nie zrobiła będzie źle... olśnienia mi trzeba!
i tak skończy się na tym że nie pojadę i nawet w czwartek w Gda nie zostanę

takie me rozterki.

ale jak pomyślę to wolę romantyczny weekend we dwoje
na łonie natury np... :)


aj Natalia, Natalia


buźka!



komentarzy [40] Komentuj z głową »
zakochana
01.06.10 11:34, FataDiGioia
// skasuj komentarz
wIEKSZOSC Sunsulkowiczek utknale w kwietniu, albo polowie maja... co jest?! Juz czerwiec :)
zakochana
01.06.10 08:22, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a wcześniej jest jakie zdanie ;> "Zgodnie z tradycją z czasów liceum" :>
zakochana
31.05.10 14:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie zrozumiałaś mnie ;) umieściłam tutaj zdjęcie, które robiłam na zakończenie liceum i zgodnie z tą tradycją zamieszczam również nowe, które zrobiłam do dyplomu licencjackiego, o ;) ech właśnie obejrzałam wspaniały film. Szkoda tylko, że sama, oj szkoda.
zakochana
29.05.10 23:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
i jak i jak? Poszłaś na tę imprezkę??? :D ja wpadłam na chwilkę w przerwie pomiędzy malowaniem paznokci a czytaniem zagadnień do obrony :P olewam naukę na razie. Za dużo mam czasu i nie motywuje mnie to. A ja mam mega mózg i opanuję to w mig! :D w moim ulubionym stresie motywacyjnym ;P weekend we dwoje- brakuje mi tego. Wokół nas wiecznie pełno ludzi. Praktycznie tylko raz, 2 tygodnie po zaczęciu związku byliśmy tydzień sami... a tak to wiecznie ludzie. No ale od lipca zamieszkamy razem więc czasu na we dwoje będzie ho- ho, ho! :))) Całuski!
zajęta
28.05.10 18:05, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
A Ty co taki zastój??? Rozumiem, że piszesz dzielnie pracę? ;> :*
zadowolona
28.05.10 17:29, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Co ja się będę pytać o wynik egzaminu- juz dawno zdany, opity i zapomniany :)
sexy
27.05.10 18:35, Narzeczona
// skasuj komentarz
jak Twój egzamin?;)
szczęśliwa
26.05.10 22:23, Ćma
// skasuj komentarz
hym... co do tego że widzialas mnie w Gdyni to możliwe tylko nie wiem czy to byl poniedzialek bo mialam na 14 do pracy, 13 bylam w redzie, a o 13:20 bylam w Gdyni na dworcu tam gdzie skmki ale może może ...
zakochana
26.05.10 21:52, Czarno_to_widzę // ,
// skasuj komentarz
2 lipca to i tak ne jest zle, bo wakacje jeszcze nie są zmarnowane, wprawdzie ja juz miejmy nadzieję, będę dawno po to i tak lepiej lipiec niz wrzesien hehe;) co do podyplomowki mam nadzieje,ze będą pieniadzę,bo jak nie to dupa:(
szczęśliwa
26.05.10 10:15, mamba
// skasuj komentarz
najważniejsze jest to, że to Ty jesteś zadowolona ze swojej decyzji :)
zakochana
25.05.10 09:13, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tak, moje w wiekszosci sie spelnmily i mam nadzieje, ze spelnia sie kolejne, najwazniejsze ;)
zajęta
23.05.10 15:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
impreza udana, troche sie nawet wstawiłam ale było ok, pozdrawiam
leń
23.05.10 12:40, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja też go nie lubie :D nie płytkę tylko samochód Kazika ten z 39 i pół fiata 125p :D
leń
23.05.10 10:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nooo to wbijaj do łdz na happy :P wczoraj był Akurat i Piersi :D prowadził Karolak juwenalia i jakiś ktoś se Kazika wygrał, czaisz? :D eeee, widziałam odważniejsze :)
zajęta
22.05.10 15:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak egzamin?
zajęta
22.05.10 11:05, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Tzn. obserwuję na fejsie - a nie jak można by domniemywać po moim wcześniejszym wpisie, że piszesz pracę na fejsie :P Ach te moje nieskładne wypowiedzi ;)
zajęta
22.05.10 11:04, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Też nie przepadam robić oficjalnych zdjęć do dokumentów, ale jak trzeba to trzeba... Obserwuję, czytam Twoje zmagania z pisaniem pracy na fejsie i trzymam kciuki, by wena przyszła :)
zakochana
20.05.10 13:16, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no to masz szczęście:P
zajęta
20.05.10 13:04, bdagusia
// skasuj komentarz
:*
szczęśliwa
20.05.10 10:16, mamba
// skasuj komentarz
sama sobie zazdroszczę :)) zobaczymy jak to będzie.. ważne, że jesteś zadowolona z tego co wybrałaś :))) pozdrawiam :*
zakochana
19.05.10 17:07, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
wzielas się za pisanie tej pracy leniwcze!?:P
szczęśliwa
19.05.10 09:39, mamba
// skasuj komentarz
jak dylematy? rozwiązują się czy komplikują? byłaś na imprezie? opowiadaj co u Ciebie :*
zakochana
18.05.10 23:44, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
tez wole romantyczny weekend na łonie natury...ale teraz u nas powodzieeeeee :(((
leń
18.05.10 22:53, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a no żyją, wkurzają mnie już, bo więcej układania niż to warte :D
zakochana
17.05.10 20:03, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
albo 1 czerwca,albo 8. jutro się dowiem. z jedne strony chcialabym 1 bo z glowy,ale z drugiej 8 zeby meic czas na przygotowanie się. No i troche stresu pewnie będzie, bo wiadomo obrona magisterki to nie to samo co obrona technika..chociaz daje to jakieś pojęcie:) no to sie bierz do roboty...pogoda do dupy to wykorzystaj to, bo jak wyjdzie slonce to tym bardziej Ci się nie bedzie chcialo:)
zadowolona
17.05.10 19:09, pani_zuczek
// skasuj komentarz
hehe dzieki Po prostu odpowiednie kolczyki w odpowiednim miejscu i wśród fajnych ludzi :D
zajęta
17.05.10 19:06, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Najważniejsze, że nie żałujesz :) :*
zakochana
17.05.10 17:04, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ah wyboraz sobie we wtorek pojehalam oddac mu poprawioną, kazal przyjechac w czwartek, bo powiedzial,ze wtedy bedzie sprawdzone. pojechalismy do niego w czw a on do nas ze to trza poprawiac i techniczne sprawy dociagnac i na wtorek czyli jutro przyjechac 3 egzemplarzami oporawionymi juz. ja od czwartku latam jak walnieta,zeby zdazyc z tym wszystkim,ale udalo mi sie znalesc kogos kto mi to dzisiaj oporawil od reki i jutro oddaj juz wszystko.
sexy
17.05.10 09:40, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Jak minął weekend? Był romantyczny weekend na łonie natury we dwoje? +
zadowolona
16.05.10 23:16, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
już jestem, jestem :) Jak egzamin?
zajęta
15.05.10 19:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
cudowna sprawa mieć dzieci, bez wzgledu na to czy jest to córka czy syn. Czyżby pani poczuła instynkt macierzyński? pozdrawiam
zakochana
15.05.10 17:07, endearmentt
// skasuj komentarz
zimny maj, piekny maj... :) Moj ulubiony miesiac w roku! Wybory... Serce Ci podpowie. Czasami ciezko jest obcej osobie doradzic... Wierze, ze dokonasz wlasciwych wyborow :) Buzka!
zakochana
15.05.10 12:50, Frage
// skasuj komentarz
hmmmm no powiem ci ze moj m. tez zazdrosnik ale ja sie nie daje bo przeciez nei moze byc tak ze buduje sie zwiazek na zamykaniu sie na siebei na ograniczaniu jednoej osoby bo druga sie czuje zle:) nie wiem tez duzo mysle o tym duzo ostatnio:) ale poszlismy na kompromis jak ja ide gdzies m. wie ze zawsze moze isc ze mna
zakochana
15.05.10 12:42, Frage
// skasuj komentarz
wszystko będzie dobrze mówię ci:) tylko nie trać nadziei :)
zajęta
14.05.10 22:08, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No ciężkie to decyzje, bo jednak druga połówka czuje się zazdrosna. Swego czasu bardzo pracowałam nad swoją zazdrością i nie wiem czy to kwestia czasu i tego, że to przepracowałam w sobie, czy może już mi tak nie zależy (hm... nie dopuszczam do siebie takiej myśli, ale czasem się nad tym zastanawiam...), to właśnie w tej chwili mój luby siedzi na piwku z koleżanką, która przyleciała z Anglii i której nie widział szmat czasu, a ja pokornie zgodziłam się na to, bo mu ufam. Tzn. utwierdzam się wciąż w tym, że mu ufam. I wiem, że jeśli ja potrzebuję gdzieś wyjść, gdzie wiem, że Rafał by się nudził, to z jego strony też otrzymam przyzwolenie (choć "otrzymać przyzwolenie głupio brzmi, to wydaje mi się, że lepiej się wtedy czujemy dając je sobie, po prostu pewniej). No to tyle :) Mam nadzieję, że też dojdziecie do jakiegoś kompromisu razem, chociaż u nas na początku nie było łatwo, pomijając fakt, że pierwsze 2-3 lata to wciąż wszędzie razem... ;)
sexy
13.05.10 13:07, clymenia // ,
// skasuj komentarz
A razem nie możecie się wybrać? Gdzie miejsce na kompromisy?
zakochana
12.05.10 22:19, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ee tam rozmyślać nad tym czy iść na imprezę czy nie ;) ja bym nie szła ;P poczytaj jakaś książkę :D tylko nie graj w gry na fcbooku! :P a fe! :P ja jestem uzależniona od dwóch choć już prawie w ogóle. Rezygnuję z tego szitu, bo zbyt mnie związał ze sobą :P
szczęśliwa
12.05.10 21:24, mamba
// skasuj komentarz
skąd ja znam te dylematy.. :( dziękuje za pamięć :) poszło mi nieźle chyba, zobaczymy na koniec czerwca ;)))
sexy
12.05.10 18:23, ***Turtledove*** // kciuki trzymam
// skasuj komentarz
najlepiej zrobić żeby był wilk syty i owca cała, z drugiej strony nie bedziesz chyba całe życie siedziała w domu bo jemu sie nie podoba to czy tamto skoro ci ufa to nie ma tematu, zaufanie jest najwazniejsze nie mozna mowic ufam ci ale nie jedz tylko zostan bo taki układ nie ma szans na przyszłość. a ty też możesz pojechac na impreze i nie szaleć (jak to mówisz w szerokim znaczeniu } tylko luźniej mniej alkocholu itd trzymam kciuki za egzamin
zakochana
12.05.10 16:50, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Czesc Kochana. Bardzo bardzo dziekuje. Sama czuje sie cudownie. Nawet brak pracy mnie nie przyprawia o depresje - jak zawsze. Chociaz przyznam, ze szukamy tu dla mnie pracy :). Nooo.. a trzymam kciuki za Twoj egzamin!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz