Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

18.01.10 // styczeń

:*
:*
usuń
seja na skype w szaloną noc;)
seja na skype w szaloną noc;)
usuń
uhuhu ;p
uhuhu ;p
usuń
;)
;)
usuń
dwa metry nad ziemią unoszę się
by za chwilę spaść z hukiem..
takie wahania czasem mam uhu ;)

ale jak już się wznoszę
to jest pięknie, przepięknie, cudnie, nie - przecudnie ;)

no tak to wszystko za Jego sprawą.:D
monotonia, ot co ;) :D

ale..dal mi swego rodzaju ultimatum..
czuł się źle, jakby na trzeciego..
i nie chce tak..
chce bym zrezygnowała CAŁKOWICIE z kontaktu z G.
a ja rzeczywiście przesadzam, sama to wiem.
codzienne rozmowy na gg, do tego skype, telefony, smsy
"bo nie wiem co dla Ciebie oznacza 'czasem' rozmawiamy -
raz w tygodniu czy raz dziennie ..?"
i ma rację. więc się zgodziłam..
obiecałam..

źle to nazwałam - ultimatum.
bo mam wybór - nie chcę to nie..
ale chcę być z P. nie można mieć wszystkiego, prawda?

więc unoszę się i upadam..
dni rozłąki nie lubię

najlepiej gdy jesteś obok, a ja Cię tulę mocniej
by sprawdzić czy nie śnię.
bo wszystko jest iluzją.

a co powinnam teraz robić?
no wiadomo! miałam się uczyć. haha
już się zabieram, ale te myśli są takie przyjemne..

i ciągle pada śnieg! zasypuje drogi, zasypuje Nas.. :)


na stancji fajnie.
parapetówka udana. pół nocy przetańczone.
szaleństwa na co dzień. chipsy z lodami o 22 - wszystko jest możliwe:)


:*

22.01. godz.00.48
tak bardzo nie chcę Cię zranić
i zostanę zraniona ja..

komentarzy [54] Komentuj z głową »
leń
06.02.10 13:16, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja też tak wstaję 10-12 i jestem bardziej zmęczona niż jakbym wstała o 8 czy 9 :D
zakochana
05.02.10 20:29, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
nie mam wyboru. 2010 nie zapowiada sie za fajnie z tego co widze;/
foch
05.02.10 19:58, pink_butterfly
// skasuj komentarz
facebook to moje PRZETRWANIE i SALVATION! ;o) xxxxxxxxxxxxx
zakochana
05.02.10 18:50, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
jutro egzamin,a ja nie potrafię nic przeczytac...plakac mi się chce, a nie mogę bo rodzice w domu...ja pierdole..serce mi krwawi jak nie wiem.
foch
05.02.10 13:54, pink_butterfly
// skasuj komentarz
oj musisz zaczac ogladac gossip girl i true blood Natalko!!!! :o) :o) xxxxx
zakochana
05.02.10 13:42, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
yo yo yo koniec sesji,koniec sesji ;D :)
leń
05.02.10 13:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Dzień dobry :)*
zakochana
04.02.10 20:22, *Misialinka* // /
// skasuj komentarz
kurna mam już dość uczenia się!!! mada faka.. obym jutro zdała na te 3!:(( gratuluję zdanej sesji [widziałam na opisie na gg]
zakochana
04.02.10 13:32, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
dokladnie...wtedy wszystko wiesz,zadnych niedomowien, a jak juz osobno to ja pierdole...takie schizy,ze masakra;/ dobija mnie to tak strasznie, ze jestem gotowa to zaknczyc.
sexy
04.02.10 01:51, Narzeczona
// skasuj komentarz
czemu ty z byłym kontakt dziecko utrzymujesz;p to po co sie było rozstawiać!!
sexy
03.02.10 23:58, Narzeczona
// skasuj komentarz
przepaszam a kim jest G i czemu P go nie chce, i co na to G, i czego Ty chcesz? od nich obu
szczęśliwa
02.02.10 22:36, tylko_ona
// skasuj komentarz
cierpię na notoryczny brak czasu. ale postaram się coś napisać w przyszłym tygodniu :*
zmęczona
02.02.10 18:36, funny
// skasuj komentarz
sesja już dała mi się ostro we znaki, już mam wszystkiego dosyć, a choroba przyprawia to dodatkowym otępieniem..chcę juz mieć wszystko z głowy, a przede mną jeszcze dwa tygodnie nauki, takiej naprawdę intemsywnej. życie studenta nie jest łatwe, miłe i przyjemne:/ no ale cóż, nikt nie mówił, że będzie łatwo. ale jak już będę po wszzystkim to mam tyyyyyyyyyyyle planów, że wiem, że będzie świetnie! buziaki:*
zakochana
01.02.10 16:37, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
wygląd zawsze będzie się liczyl:P taka nasza natura,a ze milosc bywa slepa to fakt...;p
zakochana
29.01.10 19:58, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
do mnie?:P taki brzydal jak ja hehe
zadowolona
28.01.10 22:33, pani_zuczek
// skasuj komentarz
zycie to ciag wyborow, nie mozna miec wszystkiego :) pozdrawiam
zakochana
27.01.10 20:23, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a za co te buzi?:P
leń
27.01.10 10:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja też się opierdzielam i chwilami zaczyna mnie to nudzić już :D a dialogi, bo my głupiki jesteśmy :D
zakochana
26.01.10 20:23, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
halo co to za dopisek?
leń
26.01.10 20:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Siema lalka:* :D co tam słychać?
zakochana
26.01.10 18:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ah ha ha ha stayin' alive :D ojeej obejrzeliśmy gorączkę sobotniej nocy i mi nie wychodzą bee gees z głowy :P co tam poraniłaś ślicznotko? :> :*
zajęta
26.01.10 13:32, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No ja niestety ze względu na sesje i jakiś taki czas zimowo-mroźno-naukowy nie bardzo mam jak pojechać do brata. Poza tym Marta z małą jest teraz u swoich rodziców, a brat pracuje (ona w innym mieście mieszka). Z nią nie mam za dobrego kontaktu. W gruncie rzeczy to nie przepadamy za sobą... :/ No, ale pod koniec lutego mam nadzieję, że Lenka będzie już w domu z obydwojgiem rodziców :) i wtedy jak przyjadę to już ją zobaczę na żywo :) nie mogę się doczekać.. A babeczka specjalnie kazała się samemu oceniać i jaką ocenę się powiedziało taką się dostawało... I nie było odwrotu.
zajęta
24.01.10 12:33, bdagusia
// skasuj komentarz
Zakochana wariatka:) :*
spokojna
22.01.10 10:17, without_wings
// skasuj komentarz
jestem :D hehe jestem jestem , czytam ogladam ale nie komentuje bo brak mi czasu no sama wiesz sesja. :*:) ale jestem;d zapal jest ;d hehe nie prognozuj mi tu zle;p
zakochana
21.01.10 22:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no ba :D mi się czasem tylko coś wspomni ale nie takiego wiesz och ach... bo mało mieliśmy takich chwil, w których czułam, że zapamiętam, je do końca życia. Oj ide się uczyć :D bo mnie poranek zastanie :P a chcę o 23:30 iść spać :P to chyba niemożliwe, no ale zobaczymy :P Całussssssssssski na dobranoc :D choć wiem, że Tyś nocny marek i spać pewno pójdziesz o 1szej minimum ;)
zakochana
21.01.10 22:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hahaha a pamiętasz jak o 7mej rano ktoś włączył na maksa muzykę? :D
zakochana
21.01.10 22:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hehe a kto tam nie był pijany? :P mam fotki :D też miałaś banie, oj miałaś :D heh ja się mocno spiłam i upaliłam... Adam ze złości rzucał mną o płot ;) tamten Sylwester dużo zmienił, po nim nie powinno być już związku... ale cóż ;) byłam grubą ciotą i bałam się podejmowania jakichkolwiek decyzji, bałam się samotności, byłam zamknieta w swoich kompleksach. Łohooo a teraz to, co innego, cha? :D Ty też na jakiejś dietce? :> bo widzę, że wyszczuplałaś ;>
zakochana
21.01.10 22:33, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
haha dej spokoj:P zawsze wychodze jak dziecko wojny:P a jak jeszcze znienacka a jabanana na ryju to juz w ogole tragedy:p
zakochana
21.01.10 22:26, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a ja rzadko się usmiecham na fotach ehehe
zakochana
21.01.10 22:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
doszedł! Ale nie mam pojęcia co z Nią. Napisałam ale nie mam odpowiedzi... dziwne toooo!
zakochana
21.01.10 22:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hoł hoł :P będzie dobrze:D no ma twórczość jest boska :D wydeptywałam to butami i Adrian nie wiedział co ja wyrabiam :P było -12 :P wkurzał się i chciał iść do domu... ale nieee :P ech... dziś mi się tak wspominał tamten sylwester u Doni... jak jarałam peta za petem i paliłam ziele na złość tamtemu palantowi... a teraz? Mój luby sam mi przyniesie jak mamy ochotę zapalić :P echhhhhh <3
zakochana
21.01.10 22:13, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a no nie wątpię, że macie pełno tematów. Ale coś zadecydowało o zerwaniu ;) może kiedyś będziecie na spokojnie, bez emocji się kumplować bo moim zdaniem teraz to za świeże, zbyt nowe uczucia masz,,, by zakłócać je starymi ;) wiem, co mówię! :D
zakochana
21.01.10 21:50, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no,ale wtedy czlowiek sobie uswiadamia,ze nie 18 lat czyni nas doroslym tylko ta pieprzona odpowiedzialnosc za samego siebie przez reszte zycia.
spokojna
21.01.10 18:50, KALIOPE
// skasuj komentarz
a co to za mina?? hmmm:)))
zakochana
21.01.10 17:47, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
Twoje zdjecia, przypominają mi wieczory kiedy z moją bylą przyjacoilką robilysmy libacje alkoholowe i nagrywalysmy się kamerką tzn miniplayback show hahah:P
sexy
21.01.10 17:12, clymenia
// skasuj komentarz
a na mnie w domu czeka galaretka z ananasem :) +
zakochana
21.01.10 15:54, Maduixa // moja czarna sukienka
// skasuj komentarz
to oczywiscie Mango Limited Edition...kosztowala 90 euro,a ja ja kupilam za 6 euro:)))) tu sa o wiele lepsze okazje niz w Polsce....a jesli chodzi o poczatek roku, to dla mnie w sumie sie zaczal ok...chcialabym tylko przede wszystkim wreszcie zaczac pracowac.
leń
21.01.10 14:59, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Bo wczoraj generalnie miałyśmy z dziewczynami rozkiminę o puszczaniu się, chciałam powiedzieć do koleżanki: noś się ciepło i nie choruj a powiedziałam to co powiedziałam :D no rzygaj kolorowo, też jest wrzut dobry :D
zajęta
21.01.10 14:55, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Nie obudziło :D No, raz. Ale w porównaniu z ostatnimi nocami czuję się wyspana! :) No i logopedia zdana na 5! :D
leń
21.01.10 14:16, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No, że tak powiem- rzygaj kolorowo.
zajęta
21.01.10 13:09, **Kirke**
// skasuj komentarz
chwilowo nie posiadam aparatu, fotki nastepnym razem jak przyjedzie brat, pozdrawiam
spokojna
21.01.10 11:32, KiniaM
// skasuj komentarz
Mam Cię ! :D ....................
spokojna
21.01.10 11:21, KiniaM
// skasuj komentarz
:*
zakochana
21.01.10 00:04, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
HAlo:):* i Dobranoc ;*
zajęta
20.01.10 23:08, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Na mojego zawsze działało smyranie po ramieniu, przewracał się na bok i było ok... Ale teraz przestało to działać... Dlatego za chwilę zmykam spać, by zasnąć przed nim ;]
zakochana
19.01.10 19:12, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
co do G i P ;) to zrozumiałe, że prosi abyś zakończyła znajomość z G. Ja nie wyobrażam sobie aby mój Adrian miał kontakt z dziewczyną, z którą bagatela był jak poznał mnie. Która była z nami też nad morzem ;P wśród 50 innych osób pod namiotami. Wiem, że nic nie znaczyła. Wiem, że spotykali się 3 tygodnie ALE, jednak jest ALE. Było to było i nie powinno być. Zwłaszcza z ex, z którym byłaś tyle czasu... ile emocji straciłaś, ile nocy przepłakałaś. Ja nie potrzebuję kontaktu z Adamem, jakoś nie wiem, o czym miałabym z nim rozmawiać. Tematy skończyły się jeszcze, jak byliśmy razem... potem to była już kwestia czasu... bardzo krótkiego z resztą ;) dlatego kochana jeśli chcemy iść do przodu, przeszłość powinna zostać "deletowana" jak dokument w komputerze! :* powodzeniaaaaaaaa! I ciesze się, że u Ciebie wszystko idzie gładziutko!
zakochana
19.01.10 19:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
chipsy z lodami o 22- barfdzo, bardzo źle :P
zakochana
19.01.10 19:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie rozumiem czemu uśmiechasz się pisząc, że śnieg zasypuje wszystko... ech ja bym chciała już końcaaa zimy!!!!!!!!
leń
19.01.10 16:53, green_eyes
// skasuj komentarz
dobra ekipa na stancji jest najważniejszym czynnikiem, który sprawia,ze studia są ekstra. wiem cos o tym. i w ogole to wytrwalosci w sesji i Tobie i sobie zycze:)pozdrawiam
leń
19.01.10 14:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Chipsy z lodami, pizza z budyniem czekoladowym... a co :D można? można!
szczęśliwa
19.01.10 09:16, Ćma
// skasuj komentarz
a z kim masz zerwac kontakt ? o co kaman, z twoim bylym ??
zajęta
18.01.10 20:15, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No ja mam nadzieję, że będę miała wiele okazji BYĆ tą ciocią... Na razie czekam do końca lutego na zobaczenie Lenki, bo teraz nie mam kiedy, a kawałek do brata mam...
zajęta
18.01.10 20:09, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No i najważniejsze, że jest super! Widać, że zakochana po uszy :) A właściwie czytać ;) Śnieg... mam go dość... Chipsy z lodami? Ciekawe połączenie :)
zakochana
18.01.10 19:03, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
o zjadłabym loda,ale chipsów dawno nie jadłam ;p Zakochańcu;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz