Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

06.12.09 // "..w dusznym kącie rzuć na mnie urok swój.."

prezent od ciotki :)
prezent od ciotki :)
usuń
a ku ku :))
a ku ku :))
usuń
to jest jakieś nienormalne!
jak ten czas leci!
jak błyskawica.
zanim się obejrzałam
i mamy grudzień.
a ja jestem jeszcze myślami we wrześniu..
muszę się otrząsnąć.

praca mgr nieruszona!
jednie jedna wizyta w bibliotece zaliczona.
i ze dwa komentarze do ustawy skserowane.
haha. z tego chyba rozdziału nie stworzę. :P
ale tak mi się nie chcę do tego zabierać.
bo ja wiem że jak już ruszę to pójdzie..

gdańsk. czasem tak go nienawidzę!
siedzieć na stancji, samej w pokoju..
i to światła nie ma, to łóżko rozwalone.
robię wszystko by być jak najczęściej poza stancją.
gdzieś. nieważne. kino, galeria, obojętne!

i jest P.
On motywuje mnie do działania.
chcę Mu zaimponować w jakiś sposób.
udowodnić że zrobię to co powiedziałam
ale ciężko z tym, bo ja lubię gadać a gorzej z działaniem!

i kocham to przesiadywanie w jego aucie
jak kładzie głowę na moich kolanach, zmęczony
i mówi żebym opowiadała a On pośpi..
a ja gadam i gadam ..
i gładzę go po włosach..
a całowanie!
o matko! kocham się z Nim całować..
i lubię jak mówi o swojej pracy
nie narzeka że po tyle godzin pracuje
bo wie że to jest ważne
tłumaczy mi tyle rzeczy
choć powinnam je wiedzieć
ale mówię czasem na przekór
żeby posłuchać jego zdania

a teraz pomyślałam że G. to przeczyta i że może będzie Mu przykro
no ale co ja na to poradzę?
On wie jak jest.
a może tymi rozmowami przez tel daje Mu nadzieję?
ale nie potrafię tak całkiem stracić kontaktu
choć widzę na każdym kroku słuszność mej decyzji
nie powiem by było mi łatwo

dziś Mikołajki. w domu zaraz będzie gwar.
dzieciaki przyjadą!
:)
kochana ciotka nie będzie miała chwili spokoju
bo Mikołaj posadzi ją w pokoju a sam pojedzie "hipciem" do pracy
a ja - jak żona - zaczekam w domu na niego ( mój pokój )
ale najpierw da buziaki na pożegnanie

aj. muszę się ogarnąć!
oby jak najszybciej :)

Natalia.:)



"mów mi dobrze, dobrze mi mów
łaskocz czule warkoczem ciepłych słów
wilgotnym szeptem przytul mnie
i mów mi dobrze, nie mów mi źle
rozłóż przede mną księgę zaklęć i wróżb
okrytą w obwolutę twoich ramion i ud
i czaruj we mnie, na ołtarz duszę złóż
i w dusznym kącie rzuć na mnie urok swój
i niech utonę w gorących wodach mórz
cichych westchnień wyssanych z twoich ust
i mów mi dobrze językiem jakim chcesz
mów mi dobrze, tylko nie mów mi źle
bo ja na złe reaguje źle
i kurczę się, w sobie zamykam
mów mi dobrze, dobrze mi mów, mów mi dobrze, dobrze mi mów
mów mi dobrze, mów dobrze mi, mów mi dobrze, albo nie mów nic"

komentarzy [37] Komentuj z głową »
zajęta
28.12.09 22:54, bdagusia
// skasuj komentarz
No ja czytam tyle w komentach o tej radości i miłości i też już się nowego wpisu doczekać nie mogę:) :*
zakochana
28.12.09 22:52, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hehe :)) a Ty to bys coś napisała w ogóle! :D chyba jakiś romans się kroi :D
samotna
27.12.09 20:39, Maślak
// skasuj komentarz
Heh ! Widzę, że nie tylko ja mało na bieżąco z wpisami :) ! Spokojnego ale i pełnego radości Nowego Roku Ci życzę ! :)
zakochana
24.12.09 23:17, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
napisałabyś coś nowego świnkoooo prosiaaczku Tyyy tygryyskuu mr mr :* :P:P:P
sexy
24.12.09 11:40, Narzeczona
// skasuj komentarz
to ja proponuje tak. zostaniesz uniwesytutka i bedziesz moim biograficznym przykładem:D połtora roku to... bardzo wczesnie. rezerwacje sa juz na..... wakacje 2012 co ci nadgorliwsi. 2011 juz kilkanascie terminów zajętych. a jak jeszcze chcesz w lecie, i w miesiacu z literką R to już w ogole. najgorzej jest z zespołami bo te najlepsze to juz grafik na 2 lata do przodu maja. dlatego ja sie bede próbowała dojednego z nich wcisnac...takze jak chcesz slub cacy na ostatni guzik to im wczesniej tym leopiej, a nie zbierac tylko ochłapy;p
zajęta
23.12.09 01:55, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadam z nocnymi pozdrowieniami
zajęta
23.12.09 01:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadam z nocnymi pozdrowieniami
zakochana
22.12.09 23:25, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
i prawidłowo :* nie można niczego pchać, wszystko idzie właaasnym torem i we własnym tempie! :D
zakochana
22.12.09 12:49, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
aj low Ju tu:*:P hehehe, oj tak oby praca przyszla..zeby byla przynajmniej do tego czerwca. no chcialabym zeby te moje czekanie zostalo wynagrodzone..musze przystopowac, bo chyba jestem bardziej wkręcona niz On:P a na taką slabosc nie mogę sobie pozwolic to nie w moim stylu heh. Czemu samotne swięta?
zakochana
21.12.09 20:37, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
to cho i zobacz ;D
zajęta
21.12.09 11:31, olimara69
// skasuj komentarz
oj to miało pójśc gdzie idziej wybacz za pomyłke:D
zajęta
21.12.09 11:22, olimara69
// skasuj komentarz
wszystkie życzenia się spełniają jeśli tylko tego bardzo mocno chcemy i w nie wierzymy
leń
21.12.09 10:35, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja jakbym nie była pijana lekko to bym się matki wcale nie pytała gdzie jest tym bardziej o 3 w nocy :D a jakbym nie musiała iść do szkoły to ona by wcale do mnie nie dzwoniła :D no ja nie napisałam pierwsza i on wczoraj napisał i nawet zdjęcia robiliśmy co widać na nk :D
sexy
20.12.09 22:19, Narzeczona
// skasuj komentarz
czeeesc:) kope lat:D:D ja chce tego tygrysa. Dasz mi pod choinke;p;p;p
zadowolona
19.12.09 21:04, pani_zuczek
// skasuj komentarz
u mnie tez fajnie skrzypi ale sniezek sie nie da lepic :/
zadowolona
19.12.09 18:58, pani_zuczek
// skasuj komentarz
Kalisz zasypało i mroźno jest :) brrrr a u Ciebie jest śnieg ?
zadowolona
18.12.09 10:13, pani_zuczek
// skasuj komentarz
co tam słychać w śnieżnym Gdańsku ? :)
zakochana
18.12.09 09:10, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tak zmieniłam... nie mogłam na niego patrzeć. Chciałabym by wszystko się zmieniło... ale po prostu czasem się nie da kierować tym: "Always look at the bright sight of life" niestety! Ale damy radę! Jak to mawia mój znajomy: "Jakby nie było, jest bardzo miło!" :D Całus :* jak tam rozwój spraw u Ciebieee?:D
zajęta
18.12.09 01:06, bdagusia
// skasuj komentarz
:*
zakochana
17.12.09 23:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
pozytywny całus :*
zakochana
17.12.09 22:39, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a Ty co?:*
zakochana
15.12.09 16:46, endearmentt
// skasuj komentarz
Natalko kochana, dziękuję za słowa wsparcia, wiele dla mnie znaczą... Ostatnio nie mogę się zabrać na taką aktywność tutaj jak do tej pory, ale jestem z Wami myślami. Całuję, trzymaj się ;*
zakochana
14.12.09 12:14, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no jest, jest..ale nie wiem co robi, z kim co i jak..obraca się wsrod pięknych kobiet, a ja taka szara mycha. Wolalabym go miec blizej..bo rzadko się widujemy. a co do roboty...to chce jak choclera, wiem ze dobijaloby mnie to ranne wstawanie,ale cos za cos hehe
sexy
09.12.09 17:24, clymenia // ,
// skasuj komentarz
czas jhak szalony miija :) a święta tuż tuż :) +
zakochana
08.12.09 13:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ejejeje po 1sze super fotoski! :D ten maluch jest jednym z najcudniejszych, jakie miałam przyjemność widzieć!!! :D po 2gie! Jednak zaryzykowałaś!!!!!!!!!! Kochana uwierzysz, lub też nie, ale właśnie piszę Ci maila! :*
zakochana
07.12.09 21:51, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
czyli pojawił się ktoś nowy w Twym sercu?:) to dobrze ;)) Cudnego masz tego chrześniaka! a co do czasu to mas zracje mi tez cholernie,cholernie szybko on ucieka! ani się nie obrócę a będę mężatką :p
zadowolona
07.12.09 16:07, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ups ;p słodki - literówka ;p a co studiujesz ? jak tam odwiedziny dzieciaków ? :)
spokojna
06.12.09 18:18, KiniaM // /
// skasuj komentarz
Ależ zmiany .... ależ sie dzieje .... jeszcze pamiętam jka to wspaniale jest się zakochać ....................... A za co młody trafił "do pudła" [ żart] Pozdrawiam cieplutko i :*
zakochana
06.12.09 18:15, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
heh...przynajmniej zima nie jest taka przytłaczająca, gdy jest ktoś,gdzies i jest Twoj:)
zakochana
06.12.09 16:37, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
uwielbiam tygryska!!:P hehe/ nowy mezczyzna w zyciu? suuper:)
zadowolona
06.12.09 14:45, pani_zuczek
// skasuj komentarz
słodka mała :) no niestety czas leci nieublaganie :) to masz fajnie bo mnie pisanie tak łatwo nie idzie :/ światła nie masz, dlaczego. ja tez tak mam ze gadam a wykonanie tego to gorzej ;p a jaki temat pracy masz ?
zajęta
06.12.09 14:20, bdagusia
// skasuj komentarz
zakochana, zakochana:) Tekst jest z przedstawienia/ koncertu Magdy Umer i Andrzeja Poniedzielskiego... A ja mam takie pytanie: Gdzie ciocia kupiła taki cudny prezent?? Ja jestem właśnie na etapie szukania gwiazdkowych prezentów i ten od szanownej Cioci bardzo mnie zainteresował:)
zajęta
06.12.09 14:20, bdagusia
// skasuj komentarz
zakochana, zakochana:) Tekst jest z przedstawienia/ koncertu Magdy Umer i Andrzeja Poniedzielskiego... A ja mam takie pytanie: Gdzie ciocia kupiła taki cudny prezent?? Ja jestem właśnie na etapie szukania gwiazdkowych prezentów i ten od szanownej Cioci bardzo mnie zainteresował:)
leń
06.12.09 13:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
u mnie nie zawsze ale często bywa :D
leń
06.12.09 13:23, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
oooo jaaa! dostałaś dziecko w pudełku na Mikołajki :D jak czytałam Twój wpis to w głośnikach leciało mi 'Mów mi dobrze' i akurat jak czytałam kawałek 'mów mi dobrze, dobrze mi mów....' to zgrałam się z piosenką w tym samym momencie :D
zakochana
06.12.09 12:26, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Cieszę się, że jesteś Szczęśliwa - mam nadzieję, że Twój nastrój będzie trwał wiecznie :) Całuję ;*
zajęta
06.12.09 11:27, bdagusia
// skasuj komentarz
Cieszę się, że jesteś tak poprostu, tak szczęśliwie zakochana:) Pięknie to opisałaś, bo miłość obiawia się w tych prostych gestach, czynnościach... ach:) A co do uciekania ze stancji... znam to , oj jak dobrze to znam, kino, galeria, nawet onkologia w CZD byleby tylko nie w mieszkaniu, z niechcianymi lokatorami za ścianą z wiecznymi pretensjami... Ściskam mocno:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz