Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

04.09.08 // ...

wspomnienie z łeby, miłe chwile... jakaś grupka nam zrobiła swoim aparatem i na maila nam wysłała pare dni temu :D:D:D
wspomnienie z łeby, miłe chwile... jakaś grupka nam zrobiła swoim aparatem i na maila nam wysłała pare dni temu :D:D:D
usuń
"Przeprowadźmy mały sprawdzian
Wytrzymałości duszy na ból
Pozwól mi się przekonać
Jak wiele cierpienia potrafisz znieść

Lecz nawet w chwilach tak okrutnych
Pamiętaj że nic się nie zmienia
Że kiedy upokarzam Cię
Robię to by bardziej Cię kochać

Nie ufaj ludziom którzy ciągle
Głaskają Cię ściągają czapki
Oni nie dadzą Ci tego
Co mogę dać Ci tylko ja

Teraz pójdę z innym mężczyzną
Potem zapytam co wtedy czułeś
A później wyznam publicznie
Że Twoje uczucie nic dla mnie nie znaczy"




// byle do października, a w sumie do 13 września wtedy wszystko będę wiedziała. w końcu.





// w ogóle nie mogę sie uczyć w tym domu. książki jeszcze nie dotknęłam. jejku liczę chyba na cud albo na moją błyskotliwość :D Kubulek malutki rośnie jak na drożdżach :D:D:D jest takiii kochany, jak już się do niego pójdzie na chwilkę to czas tak ucieka... niby jak się tak zastanowić to siedzę w domku i nic nie ma do roboty, ale ciągle coś do zrobienia. i codziennie obowiązkowo do późna siedzę na necie w nocy.. już wszystkie światła pogaszone, rodzinka śpi a ja buszuję!:) to już normalka. a potem rano z łóżka się zwlec nie mogę :D haha. i chyba trochę tęsknie za... no właśnie. tęsknię i już. a to chyba źle...


//


"A kiedy ona Cię kochać przestanie
Zobaczysz noc w środku dnia
Czarne niebo zamiast dnia
Zobaczysz wszystko to samo co ja
A ziemia zobaczysz, ziemia to nie będzie ziemia
Nie będzie Cię nosić
A ogień zobaczysz, ogień to nie będzie ogień
Nie będziesz w nim brodzić
A woda zobaczysz, woda to nie będzie woda
Nie będzie Cię chłodzić
A wiatr zobaczysz, wiatr to nie będzie wiatr
Nie będzie Cię koić
A kiedy ona Cię kochać przestanie
Zobaczysz obcą, własną twarz
Jakie wielkie oczy ma strach
Zobaczysz wszystko to samo co ja
A wszystkie żywioły, wszystkie będą Ci złorzeczyć
Lepiej byś przepadł bez wieści. "

komentarzy [21] Komentuj z głową »
zakochana
08.09.08 20:09, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
cześc korasku.
zajęta
07.09.08 23:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
co sie wydarzy w twoim zyciu ok 13 wrzesnia?
spokojna
07.09.08 20:06, Passi
// skasuj komentarz
Łap na priva adres nowego.
spokojna
07.09.08 18:55, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Jak tam dzisiaj? Już lepiej? :*
zakochana
07.09.08 12:28, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
wpisz mi lepiej pozytywną ocene do indeksu;p
zajęta
07.09.08 12:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to dzis zagladam i zycze udanego dnia, pozdrowionka
zakochana
06.09.08 23:39, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
daj mi kopniaka bo tez wypadloby mi sie ruszyc do ksiazek.
zakochana
06.09.08 23:28, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a dziekuje w imieniu fotografa hehe;)/no ja jestem czesto zepsuta..nawet teraz sie psuje;p
spokojna
06.09.08 22:27, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Powinnam siedziec nad książkami,mam 8 dni do egzaminu,a nic nie umiem:/ NIC:/ Zamiast się uczyć spędzam czas z Nim,ajjjjjj:| Chyba ide się pochlastać:|
szczęśliwa
06.09.08 19:57, tylko_ona
// skasuj komentarz
oczywiście że nad morzem :) 2 razy aż udało mi się być... 13 godzin drogi w jedną stronę al.e warto było... :)
sexy
06.09.08 17:37, clymenia // ,
// skasuj komentarz
mój mężczyzna sprawuje się bardzo dobrze :) choć teraz mielismy 6 dniową przerwę gdyż ja zwiedzałam Bratysławe i Wiedeń, a dziś wrescie go zobacze po 6 dnaich <jupi> :)+
leń
06.09.08 16:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
he he... no to dziękuję... no ja tego nie wiem :D
leń
06.09.08 15:59, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Taaaa srutu tutu... ja pierwszy raz coś takiego od nich słyszałam :D
spokojna
06.09.08 15:32, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Noooo...to już trochę czasuuu:) I nadal nie wiesz co do Niego czujesz? Moje biedne,pogubiło się w tym wszystkim,tak?:* Też mam podobnie. Ale...staram się o tym nie myśleć i żyć chwilą!
spokojna
06.09.08 14:27, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
a ile wy jesteście razem?
zakochana
06.09.08 12:09, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
ja tak samo jak i Ty...buszuje do nocy... :) Ładne to Twoje zdjecie :))) masz taka przesympatyczna BUZIULKE :D :* +
spokojna
06.09.08 10:48, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Co się dzieje Kochana? "Tęsknię i już. a to chyba źle..." Dlaczego źle? Tęsknota też wzmacnia związek, nie wiem jak,ale jakoś na pewno:P a u mnie okej:)Wczoraj wróciłam o 3 w nocy,byliśmy na wyścigach,a potem na pizzy;) Ajjjj...jaki on teraz koooochany! A co u Was? Coś źle? A rodzicami to ja się nie przejmuje,zobaczymy jak to jeszcze wszystko będzie. PS. Czekam na okres i doczekać się nie moge! Jestem wściekła!!!!
leń
06.09.08 00:13, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Dziękuję ślicznie ;*
zadowolona
05.09.08 13:50, pani_zuczek
// skasuj komentarz
odwzajemniam pozdrowienie ;* a co to za nir wesoła piosenka. co bedziesz wiedziec 13.09 ? :)
zakochana
05.09.08 13:31, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Jak się Wam układa ? ;*
spokojna
04.09.08 22:47, Passi
// skasuj komentarz
Ona tak na niego patrzy, że aż zapiera dech... a takie spojrzenie trwa ułamek sekundy.... A Ty skończ wreszcie tę idiotyczną znajomość, jesli masz przez nią znów smutek w serduchu :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz