Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

22.02.09 // ,

Wiosny!
O właśnie tak- wiosny mi trzeba!
Może taki pozytywny, ciepły wiaterek uspokoi moje myśli..
Teraz to tylko śnieg je przysypuje i robią się takie ciężkie, niepotrzebne..

Świeży powiew potrzebny, wena jakaś, natchnienie..

Na pewno czegoś mi brak..

I w ogóle ten wpis jest bezsensu..

komentarzy [13] Komentuj z głową »
zadowolona
27.02.09 01:12, miss understood
// skasuj komentarz
Z żabą pracuje się tak, że po wejściu do biura zaczynam żałować, że nie jestem wielkim, niczym dinozaur, bocianem. A jak u Ciebie z powiewem wiosny, bo w Łodzi dziś znowu sypało śniegiem.
spokojna
26.02.09 21:05, KALIOPE
// skasuj komentarz
szczególnie dzisiaj:)))) żartowałam:)))co u Ciebie???
zakochana
26.02.09 20:34, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
u mnie z tym sloncem kiepsko, szaro i syfiasto...na chodnikach pelno tego gowna topniejącego, doslwnie i w przenosni. takie wielkie brudne zaspy strasza moje osiedle,ze strach sie bac hehe.
zakochana
26.02.09 20:29, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
chyba wiekszosc z nas chce wiosny...aaaah. nie zyję psychicznie i fizycznie prawie tez z powodu tej zimy i tego syfu na dworze. dlatego czekam na swoje narodziny hehe
zakochana
26.02.09 14:53, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
laska podpaskaaa, ja też chcę zimy! Znajomi maja na nk już nawet dodane fotki z napisem "Zimo wypierdalaj" i ja się pod tym podpisuję. Czuję, że gniję, umieram w środku! Łeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zajęta
25.02.09 21:36, bdagusia
// skasuj komentarz
A mi się właśnie podoba ten wpis... też mam dosyć tej zimy i tego natłoku myśli i spraw... i już chce wiosny... Oj tak wiosny i słonka!! :*
zakochana
25.02.09 17:01, Maduixa // w nocy troche spada temperatura
// skasuj komentarz
nie moglabym tak jak te dziewczyny w samych stanikach...
zakochana
24.02.09 19:38, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
niestety takie życie..
zakochana
24.02.09 15:17, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
Tobie tez wiosny brak...
zajęta
23.02.09 21:45, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Dzięki :))) A wiosny nie wywołuj - daj się namęczyć zimą trochę :P Żeby wiosna totalnie potem nas uszczęśliwiła :)))
szczęśliwa
23.02.09 17:08, tylko_ona
// skasuj komentarz
a tam bezsensu ;) oj wiosny wiosny... zdecydowanie wiosny trzeba Nam... "myślę sobie, że ta zima musi kiedyś minąć..." ;)
spokojna
23.02.09 12:34, KiniaM
// skasuj komentarz
Wiosny czekam także i ja :) ................... niech coś się wreszcie zmieni. A co do filmu , to w pierwszej kolejności polecam gorąco Seven Pounds [ Siedem dusz]. Film jest niesamowity i chwyta za serce .
sexy
23.02.09 09:18, clymenia // ,
// skasuj komentarz
też tęsknie za wiosną + ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz