Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

27.02.09 // ,,

4 rok studiów
zmiana miejsca studiowania
nowe miejsce - nowi ludzie
problemy z aklimatyzacją
problemy ze sobą
huśtawki nastrojów
cała ja
czy inna niż 4 lata temu ?
z pewnością

człowiek się zmienia
taka kolej rzeczy

komentarzy [26] Komentuj z głową »
spokojna
02.03.09 10:41, KiniaM
// skasuj komentarz
Tak , tego myślę sie trzymać ..... ale jak to w życiu, nie jest tak łatwo o codzienne pozytywne myślenie .... Kocham Go jak diabli ale czasem sa chwile , że udusiła bym :))) heh ........................ Na fotce ostatniej jest Julia, moja chrześnica - córka siostry .
zakochana
01.03.09 18:50, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki... staram się.. chociaż czasem mam takie głupie myśli//. Buzia
zakochana
01.03.09 18:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:* kochana ależ mi się wkręciła ta piosenka: http://izka636.wrzuta.pl/audio/5D35RZ9Dnj/neyo_ft_fabulous_-_you_make_me_better
zakochana
01.03.09 09:32, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Och.. nie wiem kto... ale ja chcę ;)). Tak, człowiek się zmienia, a ja chyba nie ;]
sexy
01.03.09 09:22, clymenia // .
// skasuj komentarz
nie tylko w ramionach ukochanego, ale sporo zmian ostatnio u mnie. +;*
zakochana
28.02.09 14:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dokładnie tak ;P najważniejsze, że nie żałuję wyboru! Tylko wiesz studiuję z jego laską i właściwie przez ten fakt codziennie jakaś myśl o nim wpada mi do głowy. Wrrr. ;p
zakochana
28.02.09 01:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
to nie mój były chłopak. To mój przyjaciel... w tę przyjaźń włożyłam wszystko. Swoje serce, duszę... ciało. Poświęciłam dla niej mój obecny związek. Sprawy posunęły się za daleko, wszystko wyszło na jaw i była prosta decyzja. Przyjaźń / Adam - wybrałam Adama, nie żałuję, ale nie chcę tamtego spotykać za dużo mnie to kosztuje. A widzisz wszystko zaczęło się przed naszym wspólnym Sylwestrem ... i dlatego też był tak nieudany jaki był :P wszystko w sensie przyjaźń zaczęła dziwny obrót przejmować... aaj mniejsza z tym ;) idę Słonko :*
zakochana
28.02.09 00:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wzmacnia ale i zniechęca :/ miałam 2 dni temu bliskie spotkanie z osobą, na której spotykanie nie jestem gotowa i do tej pory dziwnie mi z tym. Odwrócił się a potem patrzył z daleka... jakby chciał mi coś powiedzieć. Co za masakra. Ciekawe co dziś w nocy będę majaczyć, albo jakie halucynacje będę miała :P bo wczoraj przebiłam samą siebie ;D
zakochana
28.02.09 00:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wiem o tym ;D zmieniamy się kochana takie życie. Mnie boli serce, źle wybieram ludzi wokół siebie, angażuję się i dostaje baty prosto w najbardziej bolesne miejsca w środku. Dobrze, że mam Adama, ja bez niego już dawno popełniłabym skutecznie samobójstwo i byłby spokój ;)
zakochana
28.02.09 00:39, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
co Ty- do mnie zawsze? :P
zajęta
28.02.09 00:23, bdagusia
// skasuj komentarz
Zmienia się... a czy na lepsze, czy gorsze?? Czas pewnie nas oceni... Buziaki kochana:*
chora
28.02.09 00:03, kolorek
// skasuj komentarz
chyba nie tylko ciebie, ja juz zrzucilam 16 kg, jeszcze 20 przedemną ;)
zajęta
27.02.09 23:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
noooooooo, ale jak to dziecko lubi sie popisywac, spokojnej nocy ja zmykam sie polozyc z nadzieja ze dzis uda mi sie zasnac, dobranoc
chora
27.02.09 23:38, kolorek
// skasuj komentarz
ogólnie to mam dystans do siebie ;P ale ciuchy zamiast zatuszować to pokazały co nie powinny ;)
chora
27.02.09 23:38, kolorek
// skasuj komentarz
leki musze łyknać
chora
27.02.09 23:38, kolorek
// skasuj komentarz
leki musze łyknać
chora
27.02.09 23:36, kolorek
// skasuj komentarz
eee tam :D taka mała słonica z dużymi (o)(o) ;) ehhehe :D mnie też bolą ale musze posiedzieć do 00
szczęśliwa
27.02.09 16:53, tylko_ona
// skasuj komentarz
taka kolej rzeczy... wszyscy się zmieniają... a u mnie leci leci czas... ;)
zakochana
27.02.09 16:35, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
podobala bardzo ;)) wlasnie wrocilam ze szkoly... dzis imprezujemy
zadowolona
27.02.09 14:39, pani_zuczek
// skasuj komentarz
czesc ;p ty 4 rok a ja IV semestr zaczynam w poniedzialek ;p
chora
27.02.09 14:38, kolorek
// skasuj komentarz
bo próbuję coś sklecić, na razie mi nie wychodzi bo przesypiam pół dnia codziennie ;) ale już mam pomysł na dalszą cześć idealnej chyba dzisiaj wkleję. http://photos.nasza-klasa.pl/1793185/48/main/0dbac8d4d7.jpeg profilowe to to ;) takie małe głupoty na imprezie walętynkowej ;)
zajęta
27.02.09 14:20, **Kirke**
// skasuj komentarz
hustawki nastroju to i ja mam od kilku dni
leń
27.02.09 14:18, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
wiem :D buź ;*
leń
27.02.09 14:09, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
nie jeszcze nie. chyba poczekam az mi jeszcze troche włosy podrosna :)
leń
27.02.09 13:56, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
że niby ja?
zakochana
27.02.09 13:53, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
szkoda,ze czasami czlowiek nie moze zmienc się w ciagu dnia, godziny. tylko potrzeba na to wielu miesiecy, lat i sytuacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz