Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

17.08.08 // hey hi hello

panorama
panorama
usuń
no i znów od piątku do niedzieli, czyli do dziś
byłam sobie w Łebie, tyle że pogoda do d***

no i z Nim, szkoda że w ukryciu, tak by nikt nie wiedział
ale było fantastycznie, lubię taki klimacik

i romantycznie też było, znaleziony pierścionek na plaży..
:)


Natalia :)



komentarzy [40] Komentuj z głową »
spokojna
24.08.08 16:21, ironicznaa.
// skasuj komentarz
dziękuje xD
zakochana
24.08.08 16:13, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
czemu w ukryciu :)?
leń
24.08.08 13:49, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a dziękować :) ;*
zakochana
23.08.08 17:15, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a czemu nie wiesz co napisac?:P
zakochana
23.08.08 00:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie mieszkamy, pomieszkiwaliśmy :) właściwie my ciągle żyjemy cały czas razem obok siebie i w ogóle, bo moi rodzice sa zajefajni :)) // hahaha nie jesteś brzydka :*
zakochana
23.08.08 00:23, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
filipki, mikołajki wszystko takie słodkie i kochane ^^ ja już widzę te kolejki panienek do niego!:D /// tak! Dziś podjęliśmy tę decyzję... od jutra zaczynamy szukać! :D zespół- wybrany :D, kościół- też :) pieprzę to, że mam dopiero 20 lat! ;] kochamy się, przeszliśmy już wieeeeeeele razem. I razem mieszkaliśmy więc sprawdzeni jesteśmy ;) damy radę! A co! :D ihaa
leń
23.08.08 00:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No trochę jestem :D
zajęta
22.08.08 23:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
narazie bez zmian odczuwam dosc duze znuzenie i brak wiary ze bedzie dobrze w tej kwestii
zakochana
22.08.08 18:27, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Mój Mężczyzna lubi takie duże, ja również;) Od razu widać, że to jeszcze nie Ten Jedyny Pierścionek - jest zbyt duży by mogły to być brylanty;)
zakochana
22.08.08 13:16, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ile jesteście Razem ? Pewnie było mu cholernie smutno ...
zakochana
22.08.08 11:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zaręczyn nie obraca się w żarcik, uwierz mi ;P pogadaj z nim o tym pierścionku i w ogóle ;> /// a opalenizna fajna, fakt :D tylko ja mam teraz manię balsamu ;P w torebce noszę i w ogóle :P no i gąbki nie używam poza stopami i pachami. hahaha :P tak to delikatniusio :P nom dziś pierwszy dzień w h&m ;) nie chce mi sie :D
spokojna
22.08.08 00:19, lovelka
// skasuj komentarz
czemu w ukryciu? u mnie lato w mieście w pełni... napisze coś za jakiś czas.
spokojna
21.08.08 22:59, ironicznaa.
// skasuj komentarz
rudzielec będzie jutro xDDD
zakochana
21.08.08 21:03, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Niestety nie ... A jaka była historia z Twoim pierścionkiem - zaręczynowy był w końcu czy nie ? ;)
zakochana
21.08.08 19:39, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Teraz jeszcze mocniej tęsknie i przeżywam rozłąkę niż przed Jego przyjazdem ... Było cudownie, tylko tak krótko - te 3 dni były dla mnie jak jeden dzień ... I pierścionek przepiękny dostałam;) ;*
spokojna
21.08.08 18:36, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Aaaaa no lenić się lenić:P:P Nic innego:P inaczej by było gdyby Nasi mężczyźni byli z Nami:D mrrrrr:D ale Mój to pracuje po 12h i o tak mam go tylko na weekendy. buuuuuu:(:( a niby mieszka 25 min samochodem ode mnie:( łehhh!
spokojna
21.08.08 16:18, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
hej hej:):) co słychać w czwartkowe popołudnie?? Lenisz się tak jak ja:P:P /Buziaaaaaki:*
zakochana
21.08.08 00:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
przyszłam dać buziaczka na dobranockę i zmykammmmmmmmmm! :D
spokojna
20.08.08 23:42, *brzos*
// skasuj komentarz
Aha to fajnie....na Ug w Oliwie??
smutna
20.08.08 17:59, Dredziara
// skasuj komentarz
no w moim życiu zawsze sie dużo dzieje, najgorsze jest to, że co tydzień wszytsko przekręca sie o 180 stopni hehe
zajęta
20.08.08 17:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
niestety zalamalam sie cenami, Warszawa to przeokropnie drogie miasto, nie uda mi sie znalezc taniego lokum.............jestem na przegranym
spokojna
20.08.08 09:06, *brzos*
// skasuj komentarz
a na jakie chcesz studia??
nieszczęśliwa
20.08.08 08:42, *złośnica*
// skasuj komentarz
o rany to nie fajnie z tą mamusią że Go tak nie lubi..no ale czasem tak bywa.
spokojna
19.08.08 23:55, *brzos*
// skasuj komentarz
Mowie ci juz zaczynam tesknic za tym studenckim... Mam teraz etap poszukiwan...
zajęta
19.08.08 15:55, **Kirke**
// skasuj komentarz
bo zycie jest do dupy, kurwa wiem ze to moglaby byc ogromna sxansa dla mnie ale problem w tym ze nie stac mnie na zycie w warszawie przy zarobkach 1700zl................
nieszczęśliwa
19.08.08 14:29, *złośnica*
// skasuj komentarz
no pogoda w weekend nie dopisywała...szczegolnie jak na wypad nad morze..ale skoro miła atmosfera to wszystko naprawia:P.A dlaczego w ukryciu??
zajęta
18.08.08 23:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
i dupa nie bedzie roboty....................
zadowolona
18.08.08 20:22, pani_zuczek
// skasuj komentarz
to prawda ale postaram sie byc na fotkach z najblizszego weekendu ;p :D
spokojna
18.08.08 16:35, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
z Moim cudnie^^ ale ciiiiiiii...żeby nie zapeszyć:):) To dobrze,że już między wami wszystko git:):) A gdzieś czytałam,że Twoja mama nie akceptuje Twojego faceta tak? Heh....mam tak samo. Ale mi to nie przeszkadza,bo to JA z nim BĘDĘ,a nie ona...więc nawet jej nie słucham i robię co chcę:) Zresztą, wiem czego moja Mam się boi. Ja z Moim P. rozstawałam się już chyba z 3 razy więc...nie chce żebym cierpiała. Ale to będzie wyłącznie Moje cierpienie,więc...postawiłam na ryzyko!;) i narazie nie żałuję:):)
sexy
18.08.08 14:26, clymenia // ,
// skasuj komentarz
zaręczona?
spokojna
18.08.08 13:41, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Ooooooo widzę wspólne zdjęcia:D Jacy uśmiechnięci,szczęśliwi:):):) cudnie^^ co słychać? :*:*
zakochana
18.08.08 11:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
fajne to foto z Gustavem :D
zakochana
18.08.08 10:38, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Nie wiedziałam, że musicie się ukrywać ... Czemu ... :( Najważniejsze, że było tak jak tego chcieliście ;*
zakochana
18.08.08 00:42, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:* zaręczyny?:>> czy mi się wydaje?:> fotek "troszke" powklejałam :p nie mam już sil na wiecej ;P jestem od przedwczoraj od 6 rano na nogach <lol2> no nie liczac tych 4h przespanych w aucie :P //// to smutne, że Twoja mami, go nie cierpi :((
szczęśliwa
18.08.08 00:05, .lovelybee.
// skasuj komentarz
tez bym sie cieszyła ;D
szczęśliwa
18.08.08 00:00, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a Ty masz blisko do morza i masz fajnie. a ja nie .. .i musze hektary nad nie jezdzic, a skorzecin..hmm nawet blisko jakies 100 km, fajnie bylo ;D :)))
zadowolona
17.08.08 23:41, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ale wazne ze wypad udany ;)
spokojna
17.08.08 23:11, Passi
// skasuj komentarz
Już w sobotę wieczorem było oks.
zajęta
17.08.08 21:57, bdagusia
// skasuj komentarz
...ach skąd ja to znam... moja sis robi dokładnie tak samo... np. za każdym razem jak wraca do domu autobusem dzwoni do mamy żeby się zapytać czy ona też wraca żeby wiedzieć czy Damian moze ją odprowadzić do autobusu... ech...
zajęta
17.08.08 21:47, bdagusia
// skasuj komentarz
...w ukryciu?? dlaczego?? Plaża. morze i zachodzące słońce... to musi być romantyczne... :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz