Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

14.04.09 // http://www.youtube.com/watch?v=EDEEzS7OV2k

Gdańsk
Gdańsk
usuń
tu też
tu też
usuń
i tu
i tu
usuń
.
.
usuń
słonko :)
słonko :)
usuń
haha
haha
usuń
i ja:)
i ja:)
usuń
i będzie trzeba wracać
a nie chce mi się strasznie
ogólne rozleniwienie
jak to po świętach

ale trzeba będzie wsiąść do pociągu
i pojechać
słuchawki na uszy
i w mp4 muzyka z "kochaj i tańcz"
zakochałam się w tych piosenkach
pogoda boska czego chcieć więcej?

spotkanie klasowe udane
zorganizowałyśmy z daną
zdolne bestie z nas
fajnie było ich zobaczyć

damy radę!
trzeba ruszać do przodu

za m-c kortowiada
fajno!
fundusze trzeba zbierać
i można imprezować
zapowiada się ok

ok, słucham dalej mojej muzyczki

pozdrawiam

Natalia.


p.s. powrót odroczyłam do piątku ;D

komentarzy [28] Komentuj z głową »
spokojna
18.04.09 19:05, KALIOPE
// skasuj komentarz
te na których jestem ja robił kolega, a reszte ja:))))
spokojna
18.04.09 19:03, KALIOPE
// skasuj komentarz
ja byłam przez jakiś czas w tym punkcie, ze nagle w ciągu jednego dnia wszystko sie skończyło://
spokojna
18.04.09 18:54, KALIOPE
// skasuj komentarz
nio od prawie rou jestem mgr:))) ale wiesz co chyba po obronie jest najgorzej bo nagle człowiek nie wie co ma ze sobą zrobić:///
spokojna
18.04.09 18:51, KALIOPE
// skasuj komentarz
to jest chyba najgorsze w tym wszystkim:// brrrr jak sobie przypomne:))
foch
18.04.09 18:51, pink_butterfly
// skasuj komentarz
u mnie w klasie w liceum bylo wlasnie 14 i chociaz mialam czasem zajecia i z osobami z innej klasy to klase sie ma jedna i koniec. :D a wszyscy sie po swiecie porozjezdzali, ze to strach! wiec tym bardziej gratuluje tej 12!!! ///i nie ma za co!
foch
18.04.09 18:41, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a tak w ogole, to lubie twoje wpisy, chyba nigdy ci tego wczesniej nie powiedzialam. :o)
foch
18.04.09 18:38, pink_butterfly
// skasuj komentarz
moje spotkanie klasowe wyszloby tak, ze przyszloby doslownie kilka osob. moze z gimnazjum byloby lepiej ale... juz dwie-trzy dziewczyny zostaly mamami, reszta pewnie 'bardzo' zajeta... wiesz jak to jest... zreszta, ja sama nie wiem czy bym poszla. mam wrazenie, ze nie naleze juz do 'ich' swiata, a oni do mojego. tylko ocenianie sprawia im teraz przyjemnosc... generalizuje, wiem. :o)
spokojna
18.04.09 18:35, KALIOPE
// skasuj komentarz
moje są zajebiaszczo długie:)))) muuaaaa:) co u cię????
sexy
18.04.09 11:15, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Gdańsk dziś pewnie promienieje wiosennym słońcem:)+
zakochana
17.04.09 11:04, Maduixa // no wlasnie widzialam na NK:)
// skasuj komentarz
w ogole to jakas nowosc z tym ocenianiem...
zakochana
17.04.09 10:09, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hihi :P odwiedze tez Natalke ;D
zakochana
17.04.09 09:26, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
własnie mialam zbierac sie do szkoly na 11:30 ale chyba wole do Patryka pojechac ;D heee
zadowolona
16.04.09 22:52, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ja jeszcze nie byłam w Gdańsku, ach tęsknię za morzem dawno nad nim nie byłam :/
zakochana
16.04.09 13:42, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
e tam imprezowicz :P hehe... bylam wczoraj u dentysty ;D a i od wczoraj mi krew z nosa czesto leci
zakochana
15.04.09 21:45, Alenka moderator
// skasuj komentarz
lubię Gdańsk, chociaż nie byłam w nim już dobrych parę lat... Bałtyk ma swoją magię, chociaż pewnie już Ci o tym pisałam, bo powtarzam to samo przy każdej okazji. ;-) Nie mam Cię jeszcze w ulubionych a wpadam, więc żeby było łatwiej dodaję i cieszę się z następnej sunsilkowej "sąsiadki". Miłej podróży, Natalko...
zakochana
15.04.09 20:56, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ah za nim się obejrzysz,a juz będą wakacje...bo czas tak szybko leci:| toć to juz polowa kwietnia.
zakochana
15.04.09 19:34, Maduixa // do Gdanska prawdopodobnie zwitam znow w sierpniu
// skasuj komentarz
nie bylam tam od jakis 4 lat:)
zadowolona
15.04.09 16:14, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ja tez rozleniwiona a tu kolokwia mnie czekają :/ pozdrawiam
zakochana
15.04.09 15:33, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
helloooo ;)) ja wlasnie wrocilam do domku,po imprezowalam wczoraj ;D a teraz dowiaduje sie ze sis telefon w szkole ukradli... eh
sexy
15.04.09 08:52, clymenia // ,
// skasuj komentarz
też jestem rozleniwiona, ale to chyba ta pogoda tak na mnie działa :) +
zadowolona
15.04.09 07:21, Iv
// skasuj komentarz
kurcze to masz piekne okolice pod nosem :)
zajęta
14.04.09 23:23, bdagusia
// skasuj komentarz
...i z rodzinnych pieleszy znowu w ten trochę jeszcze "nie-nasz" świat... Buziaki:* [Gdańsk piękny... jak zwykle...]
zadowolona
14.04.09 22:11, Iv
// skasuj komentarz
Ty z samego Gdańska ?
zadowolona
14.04.09 20:51, Iv
// skasuj komentarz
Gdansk jest piekny :)
foch
14.04.09 15:10, pink_butterfly
// skasuj komentarz
rozumiem ciebie. :-*
szczęśliwa
14.04.09 14:28, .lovelybee.
// skasuj komentarz
bardzo fajnie, bo przyjazn to podstawa. :) buziaki :*
zakochana
14.04.09 14:08, k-m
// skasuj komentarz
jak to po swietach- kazdy musi dojsc do siebie:)niby swieta sa m.in po to ,zeby odpoczac,ale ja zawsze jestem jakos bardziej po nich zmeczona:)
szczęśliwa
14.04.09 13:55, .lovelybee.
// skasuj komentarz
pamietam. ale nie bylismy razem. bo my sie znamy od 4 lat i jakos tak sie przyjaznilismy no i tak wyszlo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz