Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

05.01.08 // :):)

dobre ;D
dobre ;D
usuń
heh ;p
heh ;p
usuń
święta jak swięta ..
chociaz w tym roku było duuuuuuuuuuuużo biegania za Mikołajkiem
się pobawiłam z małym.. fajne ma zabawki :P :D



a Sylwek po prostu ekstra!! sie wybawiłam:)
i Pomidoresss poznałam i Jej Adama
i tez Madziulke23
i poza tym reszta znane ziomki


naprawdę jest ok


i wiecie co jeszcze ???

ROZKWIT MIŁOŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





:)


/ i znów śnieg zasypał ulice:) i pada dalej ..

Michael Buble "Home" śliczna :)
rozmarzyłam się ..

".. i tak pusto zrobiło sie w moim swiecie bez Ciebie .."



komentarzy [15] Komentuj z głową »
rozczarowana
09.01.08 17:00, Magdoska
// skasuj komentarz
Hejka. Dzięki za odwiedzinki. Zazdrosze wypasionego sylwestra. Ja spędziałam go w dresie z mężulkiem i dzieciaczkami. Tez nie było źle. Wypiłam piwko, potem drina a potem szampana. szampana całego wypiłam sama bo mąż nie lubi. Pozdrawiam i zapraszam ponownie. + for you
zadowolona
09.01.08 09:18, Chmurka22
// skasuj komentarz
Jak tam rozkiwt rozkwita dalej???:D:D
zakochana
08.01.08 18:02, Frage
// skasuj komentarz
gratuluje rozkwitu :)
spokojna
08.01.08 16:45, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Denkuju ! Może .... może ..... , a jeśli nie to "jutro też jest dzień" ......
spokojna
08.01.08 14:11, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Ech .... czekam .... dziś KTG ..... zapytam o możliwość wywołania porodu .... Jutro była by fajna data ... moja ulubiona cyferka 9 i środa [ a w środę urodził się Mati ]
spokojna
07.01.08 21:11, *wwww
// skasuj komentarz
lubie Bubla a ciesze sie , że ty tak myslisz :)))
spokojna
06.01.08 15:28, KiniaM
// skasuj komentarz
Ja wciąż wierzę w moc listów, pocztówek i takowe przynajmniej 2 razy do roku [święta] zasyłam rodzinie .... plus jakies okolicznościowe - urodziny, imieniny ... To tak jak ze zdjęciami, które można przejrzeć w albumie .... Te pliki na kompie to juz nie to samo ...... Ja jestem raczej starej daty [czytaj -sentymentalna]
zadowolona
06.01.08 14:17, **Tosia**
// skasuj komentarz
hehehehe ma zabojczy usmiech co nie:>
spokojna
06.01.08 13:30, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Oj kochane sa te sunkowe baby .... Jestem happy , że poznałam Daffkę i Pomidoreskę i Dagusię i Brunecie i ..... żal mi , że Donicy osobiście nie spotkałam :/ Buźźźźźź ... a to niebieskie to dobre ?
spokojna
06.01.08 12:33, Passi
// skasuj komentarz
A mnie tam nie było :( Ale co tam, dobrze, ze chociaż ty rozkwitasz w miłości :)
spokojna
06.01.08 10:30, lovelka
// skasuj komentarz
:)
zadowolona
06.01.08 07:40, Chmurka22
// skasuj komentarz
jak rozkwit to ja powodzeni a zycze :) w milosci oczywiscie no i we wszystkim innym tez;)
spokojna
06.01.08 01:00, *wwww
// skasuj komentarz
haha bo to ja wym,ysliłam ,że bedziemny pic jak wtedy w wakacje :PPP oj no wiem ze juz wczesniej sie poznałysmy :))
spokojna
05.01.08 23:40, *wwww
// skasuj komentarz
a ja ja ? pozdro dla gustawA!!!!! I BLU CURACAO!! sie wie :)
zakochana
05.01.08 23:34, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
masz bardzo ladny usmieszek :):):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz