Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

31.01.08 // tra la la

no tak.
no tak.
usuń
me.
me.
usuń
and you.
and you.
usuń
nie przypuszczałam ze będę tak czekała na nowy semestr! a czekam!!
wprost doczekać sie nie mogę! sa sa sa


bo na razie to na imprezki czasu brak.. a jak pójde to potem mam wyrzuty ze sie nie uczyłam..
i jak tu imprezować ? a w sobotę ostatki ale nie dla mnie one...

poza tym właśnie wróciłam z Działdowa. było fajnie. przywiozłam trzy śliczne, żółte tulipany :)
zawirowania były duże, oj duże.. On bardzo mnie kocha, bardzo .. Trochę mnie to przeraża ..


pozdrawiam i mykam do książek :P byle do nowego semestru ... :P



Natalia



jak myslicie- dobrze by mi było w ciemnych włosach ? Nigdy nie farbowałam ...




6 lutego bede miała 2 lata na sunsilku :) :D ale ten czas leci ... i 6 lutego mam 16 miesiecy z menem moim .. nadal moim ...

komentarzy [10] Komentuj z głową »
sexy
01.02.08 10:36, sheLOSTcontrol
// skasuj komentarz
gratuluję tak długiego stażu.. i życzę szczęścia :*
zajęta
31.01.08 23:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
oczywiscie ze dwa lata, zmeczona just dzis jestem, czas sie polozyc spac, dobranoc
zajęta
31.01.08 23:05, **Kirke**
// skasuj komentarz
no patrze po profilu glownym i widze ze juz niebawem bedzie roczek jak u jestes...
spokojna
31.01.08 22:34, lovelka
// skasuj komentarz
mam nadzieję!
zadowolona
31.01.08 22:33, Iv
// skasuj komentarz
hahaha :) dziekuje ;) znalazłam gdzies w necie ta błystkotliwą myśl :D
spokojna
31.01.08 22:22, lovelka
// skasuj komentarz
ehhh ja dopiero w maju:(
zakochana
31.01.08 21:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
To nie jest kolejna komedia dla kretynów <- :PP w tym ;D
zakochana
31.01.08 21:37, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no zaraz Ci znajde tytuł :P
zakochana
31.01.08 20:29, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
bardzo dobrze by Ci było bo masz ciemne oczyska ;) i ciemną oprawę oczek ;) :* /// aaach wczoraj w filmie na polsacie był koles straaassznie podobny do Twojego Gustawa:D
spokojna
31.01.08 19:57, lovelka
// skasuj komentarz
ehhh ta nauka... wszystko rujnuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz