Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

12.12.08 // ...

kocham skraba!! :*
kocham skraba!! :*
usuń
potrafię ranić tak jak nikt....






/ zupełnie nie pasuje do mojego nastroju ale ja słucham:

http://pl.youtube.com/watch?v=GRoM_hCLAc0&feature=channel



/ w ogóle dobija mnie już ten rok, niech się w końcu skończy, że tak powiem
jestem jakaś taka .. wszystko mnie wkurza, nic się nie udaje, sama nie wiem czego chce.
za dużo łażę do mc'donaldów, piję za dużo kawy, za dużo się obżeram, za dużo %
Gda mnie czasem dobija, muszę zajrzeć do wszystkich bankomatów w całym mieście, by
znaleźć taki, który wyda mi ostatnie 20 zeta na koncie, a takich jest jak na lekarstwo
(znalazłam 1 taki!!) wydział mnie wkurza też, koleś z prawa wykroczeń przepisze im
(tym, co byli na licencjacie na UG) oceny z KARNEGO, choć to inny przedmiot! ale mieli go z Nim
no jak tak można ? a my musimy iść na egzamin, ciekawe jak nas potraktuje.. nie wiem
zawsze coś. ostatnio mandat dostałam, 140 zł. dłuuuga historia. nie z mojej winy!!
baby w tramwajach się kłócą, w autobusach same mohery brrrrr jacyś dziwni ludzie.
nie odnajduję się, humoru ciągle brak. podpisywałam umowę o pracę w listopadzie i co ?
dupa jasiu. byłam tylko raz na inwentaryzacji i więcej nie zadzwonili. nawet kasy jeszcze nie dostałam.
a kasy ciągle brak. albo źle gospodaruję albo mam jej za mało. pewnie jedno i drugie ;/

to by było na tyle. pożaliłam się. może to pomoże.

paznokcie pomalowałam na różowo.. za tydzień idę włosy obciąć. najchętniej zafarbowałabym się na czarno
albo jakoś inaczej.. mam ochotę na zmianę. choć trochę mi szkoda, bo nigdy nie farbowałam hmmm
,w ogóle brakuje mi pisania. w liceum fajnie było pisać wypracowania, uwielbiałam to. teraz zapominam jak się pisze.
szkoda. i książek mało czytam. i mam lenia do nauki- WIELKIEGO. a czas juz nadszedł. i planów na Sylwestra nie mam!


Pozdro. N.

komentarzy [23] Komentuj z głową »
zadowolona
16.12.08 22:56, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ale poekny slodki cudny ;)
spokojna
16.12.08 22:07, ironicznaa.
// skasuj komentarz
zaglądam ;) +;*
spokojna
15.12.08 09:47, KiniaM
// skasuj komentarz
Nie pocieszę Cię, Nowy Rok, zwykle zaczyna sie jeszcze trudniej niz kończył stary. Czas więc juz teraz wziąść i stargać pośladki, ruszyć się i skończyć z glupstwami. Nie ma co sie rozczulać nad sobą, bo źle nie jest , tylko "zapuściłaś" sie okrutnie.
spokojna
15.12.08 09:45, KiniaM
// skasuj komentarz
Nie pocieszę Cię, Nowy Rok, zwykle zaczyna sie jeszcze trudniej niz kończył stary. Czas więc juz teraz wziąść i stargać pośladki, ruszyć się i skończyć z glupstwami. Nie ma co sie rozczulać nad sobą, bo źle nie jest , tylko "zapuściłaś" sie okrutnie.
szczęśliwa
15.12.08 04:08, Ćma
// skasuj komentarz
boże co za wir wszystkiego i taki natłok problemów,nie dziwie ci sie ze chcesz juz wejsc w kolejny rok
nieszczęśliwa
14.12.08 23:07, *złośnica*
// skasuj komentarz
ała <przytul> trzymaj sie mocno,Nowy Rok już bliżej mam nadzieję że i dla Ciebie i dla mnie będzie lepssiejszy! Ja już mam pare postanowień,oby mi się udały!Pozdrawiam:*
zajęta
14.12.08 13:45, bdagusia
// skasuj komentarz
Też osotatnio szalęję za tą piosenką... tyle, że ja jak zwykle mam pięć na tapecie... każda przedstawia inne emocje a żadna z nich nie opisuje mojego obecnego stanu... a rok się zaraz skończy... jeszcze święta... podobnie jak Ty mam nadzieję, że kolejny będzie o wiele lepszy... :*
spokojna
14.12.08 13:33, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
A ja śpiewam fragment tej piosenki do ucha Pawłowi: "Pamiętam jak razem z letnim deszczem spadłeś z nieba mi...Pamietam jak wszystko oszalało,pogoda,Ja i Ty:)" Ale mój ostatni stan bardziej wskazuje na inną piosenkę Patrycji . Czasami tak bardzo w myślach tkwią mi słowa: "Świat się pomylił..." a co z Tobą? Co się dzieje? Może to brak śniegu...pogoda ogólnie rzecz biorąc ni to zimowa,ni to jesienna. Nie lubie tak! Kochana:* Mimo wszystko! Życie jest piękne! Czyż nie? :****
zakochana
14.12.08 12:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
o jej. Widzę kryzys osobowościowy... kochana minie. Nowy rok się zacznie i będziesz, jak nowa :* a jak z Twoim lubym się układa???... mam rozumieć,że zraniłaś... ale jejku nic więcej nie powiesz no! :>
sexy
14.12.08 12:37, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
troche wyrosnieteeeeeeeee
sexy
14.12.08 11:54, clymenia // ,
// skasuj komentarz
nastrojowa piosenka. +
szczęśliwa
14.12.08 09:49, Gosiaczek23 // .
// skasuj komentarz
tort jest z orzechami w biszkopcie przekładany masą krówkową z bitą śmietaną i słonecznikiem na wierzchu :)
zakochana
14.12.08 08:43, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Totalny zawrót głowy i maksymalne zabieganie ...
zadowolona
13.12.08 17:16, Iv
// skasuj komentarz
lubie Markowską .. :) pozdrawiam :)
zadowolona
13.12.08 16:22, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ale fajne dzieciaczki :) pzdr
chora
13.12.08 16:21, kolorek
// skasuj komentarz
jakie słodkie dzieciaki :) chyba każdy potrafi ranić w taki sposób w jaki się nie spodziewa
szczęśliwa
13.12.08 16:16, tylko_ona
// skasuj komentarz
jeju jakie kochane dzieci... :) ostatnio budzi się we mnie chyba matczyny instynkt... ;)
zajęta
13.12.08 14:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
urocze bobaski...................
zakochana
13.12.08 13:37, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
lubię tę piosenkę./kazde zlo od bliskiej osoby boli..ale nie znaczy, ze tak ma byc zawsze, nie mozna tego przekosczyc kazdy z nas to robi czy teg chce czy nie,wiec nie smuc się;)/ jesli chodzilo ci u mnie o zdjecie to bardzo dziekuje:)
spokojna
13.12.08 08:58, KALIOPE
// skasuj komentarz
czemu??? co sie stało???
zakochana
13.12.08 00:52, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Piękne chłopaki ;) Uśmiechu życzę ;*
zakochana
12.12.08 20:30, endearmentt
// skasuj komentarz
ta piosenka mnie pewnego czasu przesladowala. za duzo radosnych iskierek jest w Twoich oczkach, zeby sie tak smucic. mam nadzieje ze wszystko sie ulozy, cokolwiek Cie smuci - trzymaj sie cieplutko kochana :*
zakochana
12.12.08 18:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj Tabakierko moja :( czemuś taka smutaśna? :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz