Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

07.04.09 // wiosennie w końcu!:*

wiosna dodaje sił:)*
butki już są wygodne
choć adidaski i za ciepło jest ;p
teraz jakaś kurtałka bo nie mam
i będzie git majonez ;d

weekend, który zaczęłam już w czwartek, był boski.
odwiedziny u Niego;*
i w olsztynie u dziewczynek byłam ;)
kortowo kwitnie! grill za grillem
na molo tłum..mmmmm piwko tam smakuje najlepiej;)!
odstresowałam się, na stare śmieci się poszło.
tylko krótko trochę, bo transport nie mógł czekać.
ale cieszę się, że pojechałam.
bo tęskniłam za dziewczynkami moimi
ale wiem, że u nich ok i dobrze mi z tym:)

ciche dni nie mijają, nie odzywam się do współlokatora.
ja nie mam zamiaru wyciągnąć ręki.
tym razem nie i koniec! wrrrr

już na święta przyjechałam do domku
wolne zrobiłam sobie szybciej ;p
a co mi tam.

tylko brat w szpitalu
eh, mam nadzieję że będzie ok

jakub szaleje na moim punkcie, ja na jego też ;d
ach te dzieciaczki ;)

muszę mieć plan pracy na po świętach
materiałów nie wzięłam do domu .. gdyż jeszcze ich nie mam ;p
ale cóż, stres i brak czasu najlepiej mnie motywuje, więc dam radę:)

joł.
N.

komentarzy [36] Komentuj z głową »
zajęta
14.04.09 12:58, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja nie lubie swiat od kilku lat wiec cieszy mnie to ze juz po wszystkim, udanego dnia
zakochana
14.04.09 09:47, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja ogolnie to jestem fajna i krejzi,nie?:P hahaha ;D
zakochana
13.04.09 18:27, Frage
// skasuj komentarz
jak święta??:) ja już po świętach wróciłam do wrocka szkoda że to zawsze tak szybko mija:/
szczęśliwa
13.04.09 13:54, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
ja tam czekam na czerwiec ... 2 tyg urlopuuuuuuuuu,jupiiiiiiiiii,caly tydzien w zakopanem a potem gdzies w cieplym kraju dogrzac cialko ... wiosny cos u mnie nie widac ostatnio ... poszla sobie. padalo ...
zakochana
13.04.09 13:24, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Mam nadzieję, że nie znajdzie tej drogi jak będę stara i zgrzybiała ;D
spokojna
13.04.09 10:23, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Obiecanki cacanki:D:P heeeee,nie no postaram się;) a u mnie święta nudnawo,dziś obiad rodzinny u ciotki,a pozniej ślub w kościele,a później impreza jakaś pewnie,bo nudno:P a i dziękuję za komplementa:))))
spokojna
13.04.09 01:12, deuced // .
// skasuj komentarz
ja chcę nad morze :D tu też mi dobrze, ale nie ma to jak szum fal i gorący piasek :D też motywuje mnie brak czasu. wolę mieć go za mało niż za dużo :) kwitniesz:D
spokojna
12.04.09 23:05, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Ciepełko tu u Ciebie:))))))))) Jak święta? hmmm? Buziaki:*
zadowolona
12.04.09 15:12, pani_zuczek
// skasuj komentarz
piekna fotka :) słonko grzeje i milo jest .;p
zadowolona
11.04.09 16:01, miss understood
// skasuj komentarz
W imieniu moich zwierzątek, dziękuję za wszystkie komplementy. Jeśli chodzi o długie spanie, to jest tego jedna zaleta... będziemy dłużej młode ;D A Kortowo, ehh... byłam tam dwa razy na wakacjach. To były czasy :)
zakochana
11.04.09 12:04, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wróciłam :)))) relacji tu nie będę dokładnych zdawać ;) to, co napisałam musi wystarczyć :P:P :*:*:*
zadowolona
11.04.09 09:12, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje :)
zajęta
10.04.09 22:44, **Kirke**
// skasuj komentarz
ale jak sie je poglaska i wezmie na reke to sa przeurocze a jak cudnie rechocza jak je glaszczesz
zakochana
10.04.09 20:25, Maduixa // .
// skasuj komentarz
dziekuje bardzo za zyczenia urodzinkowe:)
zakochana
10.04.09 03:45, endearmentt
// skasuj komentarz
zdjęcie też wiosenne? cudnie :)
zadowolona
09.04.09 23:44, miss understood
// skasuj komentarz
się robi, już piszę... tzn. zabieram się za to i jutro już na pewno coś nowego ode mnie będzie. Tymczasem posyłam buziaka
zakochana
09.04.09 17:23, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
srednio podobaja mi sie te krotkie wlosy... ladniej wygladalam w dluzszych... teraz jestem bee ;(
zakochana
09.04.09 16:29, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
usuwam,bo dowiaduje sie ze sporo osob mnie tu podglada..Wpadnij do mnie i zobacz jakie mam wlosy ;p
spokojna
09.04.09 08:54, KALIOPE
// skasuj komentarz
nie jest tak xle, bywało czasami gorzej:/
zajęta
08.04.09 22:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
nikt z nas nie zna godziny gdy nasze zycie wywroci sie o 360stopni, wazne by ten zwrot byl w dobrym kierunku i z górki, pozdrawiam
sexy
08.04.09 09:11, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ta wiosna mnie rozleniwia:) +
zajęta
07.04.09 22:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
a po co masz chudnac? kobieta chuda wcale nie jest az tak atrakcyjna, bo powinna miec tu i owdzie
zakochana
07.04.09 21:16, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ach ta wiosna ;) Ja nie mogę się już doczekać kiedy Juleńkę zobaczę ... ;*
zadowolona
07.04.09 20:27, pani_zuczek
// skasuj komentarz
zdrowia dla brata :) a ja jeszcze jutro 2 zajecia i wolne całe 7 dni :D płaszczyk krótki sobie w weekend kupiłam tylko butki musze jeszcze bo te które rok temu kupilam maja za cienka podeszwę i ostatnio zrobil mi sie odcisk :/ pozdrawiam.
szczęśliwa
07.04.09 19:16, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
zroznych wzgledow nie moglam dzielic sie tuatj wszystkim przez jakis czas :P fb byl tylko przyjaciol wiec tam moglam pisac i wklejac foty do woli :)
zakochana
07.04.09 16:19, Maduixa // ja sie smieje, bo wsrod nas sa juz 2 mieszane pary polsko-katalonskie
// skasuj komentarz
i mamy 4 kawalerow, ktorzy sa nieco wybredni:) lubia imprezy, wiec wiem, ze nie pojada do zabitej dechami dziury ale do miejsca gdzie sie cos dzieje:)
zakochana
07.04.09 16:09, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hehe.. dzięki :)). Wyszłam jak ufoludek :P
zakochana
07.04.09 14:31, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
pisalam juz w poprzednim wpisie ze ma katar i pokaszluje.. i wyobraz sobie ze nie chcieli jej dac wczesniej antybiotyku i biedna od miesiaca ma katar i dopiero TERAZ dali antybiotyk..
leń
07.04.09 14:28, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No u mnie już też :P
spokojna
07.04.09 14:25, Passi
// skasuj komentarz
:)
zakochana
07.04.09 14:22, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no ja juz powinnam pisac tę swoją pracę,ale jakos brak polotu:) ciagle cos innego trzeba robic...taki kopniak w moje duze dupsko by się pprzydal. buziak mala:*
zakochana
07.04.09 14:08, Maduixa // do Trojmiasta napewno pojada, musza zobaczyc przede wszystkim Gdansk
// skasuj komentarz
w Jastrzebiej Gorze spedzalam co roku wakacje jak bylam mala:))) moja ciotka miala tam wille niedaleko morza. Tylko dawno nie bylam i nie wiem czy jest w miare co robic:) To beda w wiekszosci faceci i czesc z nich bez pary wiec nastawiaja sie na "wrazenia" pieknych Polek:)))))))))
zakochana
07.04.09 14:04, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja też muszę się zaopatrzyć w nową kurtałkę, bo w płaszczyku nie będę ciągle chodzila...Adidaski zakupiłam..wykosztowałam się ale chciałabym botki jakieś :D mm ale foto ;* hehe ja właśnie od Natalki wróciłam ;)) stęskniłam się za nią i pojechałam w odwiedzinki.. biedna antybiotyk ma...
zakochana
07.04.09 13:45, Maduixa // bardzo fajna fotka...
// skasuj komentarz
O! a Ty jestes z pomorskiego to moze polecilabys jakies fajne miejsce na lato, plaza, ale nie zadupie i nie duze miasto, tak zeby bylo gdzie pojsc poza plaza, jakas impreza, sklepy...musze cos polecic moim hiszpanskim gosciom, ktorzy przy okazji mojego slubu tez chca wybyc do Krakowa, Zakopanego no i nad morze tez:)
zajęta
07.04.09 13:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
za chuda jestem, obiektyw troche pogrubia, chce przytyc 10 kilo ale za nic nie moge. Juz taka chyba moja natura, dobra to ja sie powoli szykuje do wyjazdu, odezwe sie pozniej, udanego dnia
zajęta
07.04.09 13:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiosna na kazdego wplywa bardzo pozytywnie, ja zaraz jade z Zuzia nad zalew na spacer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz