Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

10.07.08 // in God's Hands

słodki śpioszek
słodki śpioszek
usuń
Ciotka - Klotka, czyli ja :)






Girl, you will be a woman soon


komentarzy [21] Komentuj z głową »
szczęśliwa
14.07.08 22:45, .lovelybee.
// skasuj komentarz
cos Ty ;p Adi to bardzo dobry kumpel. a moj P. jest na wyspach..funciki zarabia heh ;p
smutna
14.07.08 20:18, .............
// skasuj komentarz
tak to mój stary blog, tylko jakoś zalogowac sie na nim nie mogłam i założyłam nowego:))))
sexy
14.07.08 11:44, clymenia // ,
// skasuj komentarz
uroczo:)
spokojna
14.07.08 06:44, deuced // .
// skasuj komentarz
dziekuje Ci baaardzo:) tez chce tu bywac czesciej, tak jak kiedys.. i wierze, ze tak bedzie:D szkoda tylko, ze zaczynam tu wszystko od nowa, nowe wpisy, komentarze.. tyle tego bylo, ale nie lzauje;) a u Ciebie jak tam wakacje mijaja, jak sprawy sercowe, Ciociu sliczna?:* masz + od rana:)
zajęta
13.07.08 23:28, bdagusia
// skasuj komentarz
Ślicznie ciocia wygląda....:) [A ja to bym Ci chiała podziękować za rozbudzenie na nowo we mnie miłości do Happysadu... ach słucham go w koło:)] Buziaki:*
spokojna
13.07.08 22:04, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ale słodziutki :D + dla ciotki :D:D
szczęśliwa
13.07.08 19:20, .lovelybee.
// skasuj komentarz
trzymaj ;) ja sie denerwuje jak nie wiem..jutro jest dzien sadu ostatecznego dla mnie i mojej przyszlosci .
spokojna
13.07.08 18:18, lovelka
// skasuj komentarz
Taki tam były książe z bajki, który zafundował mi wiele łez i nieprzespanych nocy.
zakochana
13.07.08 11:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a nie dziękuję :*
zadowolona
13.07.08 10:03, Chmurka22
// skasuj komentarz
a ciotka jak ładnie wyszla na zdjeciu :)
smutna
12.07.08 19:19, .............
// skasuj komentarz
no tak przez aparat cyfrowy, który ja chciałam kupić:)))) a pan K pracuje w sklepie i mi go zamawiał, więc troszke sie nachodziłam zeby coś wybrać i tak jakos wyszło ze sie zakochaliśmy:))))
smutna
12.07.08 18:45, .............
// skasuj komentarz
jakos nigdy nie myślałam ze jestem chudzielcem:))) hihi też sie bardzo ciesze ze poznałam mojego K:)))) a wszystko przez aparat:DDDD śliczne foteczki, sliczna pani i śliczna dzidzia:))))
samotna
12.07.08 14:52, strupka
// skasuj komentarz
Przeslicznie razem wygladacie!:)
spokojna
12.07.08 00:47, deuced // .
// skasuj komentarz
sliczne malenstwo i sliczna ciocia:)*
spokojna
11.07.08 22:47, Passi
// skasuj komentarz
Nie, nie gadałam z nim :) Kiedyś tylko, jak wróciłam od doni, to mu powiedziałam, że bylam na Lubowidzkiej Masakrze i chwilę się posmialiśmy, ale to wszystko :)
zakochana
11.07.08 14:47, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
oj naprawde pomaga. przesliczny ten spioszek:))
zakochana
11.07.08 14:24, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wyglądasz jak Mamusia;) Przecudny jest Ten Maluszek. Po sesji pojechałam do Gdańska, bo Moi Rodzice tam przesiadywali, Rafał został w Bydgoszczy ... Cały czas pracuje - ma stałą umowę. Ostatni raz widzieliśmy się bodajże 30 czerwca, podczas przeprowadzki do nowego mieszkanka ... Tęsknię przeokrutnie ... 23 lipca jedziemy Razem do Gdańska. Nie moge się doczekać. ;*
szczęśliwa
11.07.08 09:22, Gosiaczek23 // .
// skasuj komentarz
dzięki i super maluszek :)
spokojna
11.07.08 02:03, Passi
// skasuj komentarz
Przykro mi, ale juz widze, że listy zostały usunięte ze strony. Nie wiem, po co, ale szkoda. Wiem w każdym razie, że on gdzieś też jedzie.
spokojna
11.07.08 01:59, Passi
// skasuj komentarz
Wiem, że jedzie, bo widziałam go na spotkaniach Erazmusowych i na kwalifikacjach. Nie ma pojecia dokąd,bo tylko raz w zyciu z nim gadałam. Zaraz jednak odszukam listę Erazmusów, to sobie zobaczysz sama :) (A na tym zdjęciu to bardzo ładnie wyglądacie)! :)
spokojna
10.07.08 23:26, lovelka
// skasuj komentarz
kocham tą piosenkę niestety:P. do twarzy Ci z Bobaskiem:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz